Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baja a simsonomnak?...

Benczebalazs kérdése:

Mi lehet a baja a simsonomnak? Már idegbajt kapok!

Figyelt kérdés

Gyújtást pontosan belődtem, megszakítóhézag 0,4 mm

hidegen 2-3 rugásra indul-melegen elsőre, de amikor megyek vele durog és kapkod. Gyertyát is cseréltem és mindig csinálja, tű maxon van állítva. NEM JÖVÖK RÁ MI LEHET A BAJA. Új gyújtótekercs van benne.



#simson-baj
2014. máj. 30. 21:00
1 2 3 4 5
 11/44 A kérdező kommentje:
miért lennének beragadva a gyürük?
2014. máj. 30. 22:03
 12/44 honey/hajni válasza:
Ha túl olajos keveréket kapott attól bekormolhatott...leragad a gyűrű.ha kevés olajat kapott akkor meg megsül.
2014. máj. 30. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/44 A kérdező kommentje:
aha már értem :)
2014. máj. 30. 22:18
 14/44 honey/hajni válasza:
Ha megnézted akkor írjál és ha kell még segítség akk válaszolok. :) :) :)
2014. máj. 30. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/44 A kérdező kommentje:
Ez anyiira befolyásolja a működést? menni megy rendesen csak ha bemelegedik akkor rángat kapkod mindtha üreseben ráhuzom a gázt akkor kipörög de nagy fodulatom durrog köpköd
2014. máj. 30. 22:21
 16/44 A kérdező kommentje:
lassan akar felgyorsulni melegen
2014. máj. 30. 22:22
 17/44 honey/hajni válasza:
Épp ezért nézd meg hogy nem-e húzta be a gyűrűket.mert ha behúzta a kormot akkor megsértette a hengert,gyűrűt és elmegy a kompresszió.és hol sok anyagot kap hol pedig keveset.és ezért csattog-durrog melegen.
2014. máj. 30. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/44 A kérdező kommentje:
oké kössz holnap megnézem és irok egyébként összel lett generálozva
2014. máj. 30. 22:41
 19/44 honey/hajni válasza:
Vedd le a lenkereket,vedd le a gyújto alaplapot de jelöld össze ahol volt és mikor levetted nézd meg hogy olajos-e az alaplapnak az alja.ha igen akkor főtengely szimeringes a motor.
2014. máj. 30. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/44 anonim ***** válasza:

"tű maxon van állítva"


Már ebből azt tippelném, hogy az a karbi csak találomra be van állítgatva valahogy. Milyen a gyertyád? Mármint milyen színű a lerakódás rakta.


"egyébként összel lett generálozva"


Ez azt jelenti, amit gondolok, azaz szét lett húzva, új tömítésekkel/szimmerringekkel/csapágyakkal összerakva?

Olyan rakta össze, aki ért is hozzá?


A szimmerring megadhatja magát ha egész télen állt és át sem volt forgatva. De tömítetlenséget okozhat az is, ha a javítást végző beütögette a két blokkfél közé a csavarhúzót kalapáccsal... De valszeg nem ezek a bajai, mert akkor indításnál is komoly nehézségekbe ütköznél.


Ezt a durrogást-kapkodást hidegen és melegen is egyformán csinálja?


Üzemmeleg motornál előfordulhat, hogy a karbi átmelegszik annyira, hogy a meleg benzint már nem képes pontosan "mérni" - magyarul a karburátor átmelegedése felboríthatja a működését és mindenféle hülye tünetet produkál a motor.


Szóval mielőtt atomjaira kapod így szombat délelőtt a motorblokkot állítsd/állítasd be a karbit (találsz róla leírást valamelyik simsonos honlapon biztosan), ellenőrizd hogy van-e elég vastag tömítés a karbi alatt. (Elég vastag: nem a rajzlap vastagságú, hanem vastagabb. Gyárilag is kb. 1 mm-es volt a tömítés alatta a melegedés ellen.)


Én csak ezek után, ha a probléma nem akar szűnni gondolkoznék a motor belső baján vagy a kipufogó valamilyen hibáján.

2014. máj. 31. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!