Mi lehet a baja a simsonomnak? Már idegbajt kapok!
Gyújtást pontosan belődtem, megszakítóhézag 0,4 mm
hidegen 2-3 rugásra indul-melegen elsőre, de amikor megyek vele durog és kapkod. Gyertyát is cseréltem és mindig csinálja, tű maxon van állítva. NEM JÖVÖK RÁ MI LEHET A BAJA. Új gyújtótekercs van benne.
"tű maxon van állítva"
Már ebből azt tippelném, hogy az a karbi csak találomra be van állítgatva valahogy. Milyen a gyertyád? Mármint milyen színű a lerakódás rakta.
"egyébként összel lett generálozva"
Ez azt jelenti, amit gondolok, azaz szét lett húzva, új tömítésekkel/szimmerringekkel/csapágyakkal összerakva?
Olyan rakta össze, aki ért is hozzá?
A szimmerring megadhatja magát ha egész télen állt és át sem volt forgatva. De tömítetlenséget okozhat az is, ha a javítást végző beütögette a két blokkfél közé a csavarhúzót kalapáccsal... De valszeg nem ezek a bajai, mert akkor indításnál is komoly nehézségekbe ütköznél.
Ezt a durrogást-kapkodást hidegen és melegen is egyformán csinálja?
Üzemmeleg motornál előfordulhat, hogy a karbi átmelegszik annyira, hogy a meleg benzint már nem képes pontosan "mérni" - magyarul a karburátor átmelegedése felboríthatja a működését és mindenféle hülye tünetet produkál a motor.
Szóval mielőtt atomjaira kapod így szombat délelőtt a motorblokkot állítsd/állítasd be a karbit (találsz róla leírást valamelyik simsonos honlapon biztosan), ellenőrizd hogy van-e elég vastag tömítés a karbi alatt. (Elég vastag: nem a rajzlap vastagságú, hanem vastagabb. Gyárilag is kb. 1 mm-es volt a tömítés alatta a melegedés ellen.)
Én csak ezek után, ha a probléma nem akar szűnni gondolkoznék a motor belső baján vagy a kipufogó valamilyen hibáján.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!