Melyiket válasszam Chiptuningot vagy Porlasztókat egy turbó-dízeles kocsihoz, hogy jobban gyorsuljon?
Te aztán nagyon képben vagy azzal hogy milyen autód van.
Rover 420 Di-d van, ami 105 lovas, és az tényleg turbós. Az SDi-motorokban nincs turbó, mert az S a szívódízelt jelöli a rövidítésben.
Egy -hozzám hasonló- dízelgyűlölőtől idéznék:
"Az, hogy egy motor csak 160Nm nyomatékra képes, nem mond el mindent. Lehet, hogy kevésnek tűnik, de, ha az egész fordulatszám tartományban 30Nm-nél nem nagyobb az eltérés a 160-tól, az nem lehet rossz. Nekem pl. "csak" 170Nm-t tud az 1,8-asom, de 140-et már 1000-1100-as fordulattól hoz, amivel igen kellemesen vezethető, akár az átlagos forgalom tempója felett is. Nincs turbólyuk, csak egyenletes erőkifejtés. És szinte végtelen km-k hiba nélkül, mert semmi bonyolult dolog nincs benne. Nyilván nem tol akkorát hirtelen, mint egy TDI, de cserébe nem büdös, nem kerreg..."
"Hát én már versenyeztem 1.9 TDi audi ellen és könnyen odavertem!"
Elhangzott ilyen kérdés?
De megfogalmazhatom kevésbé szalonképesen is: a TDI Audi-k kicsókolhatják a lyukam. Szintúgy a te Rovered is benyalhat.
Benzinüzemű autót vegyél, ha azt akarod, hogy komolyan vegyenek. Tuningra is jobb, használni is jobb. Aki meg csóró tankolni, az ne tartson autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!