Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra H 1.7 CDTI 101...

Opel Astra H 1.7 CDTI 101 lóerővel?

Figyelt kérdés
Első autónak megfelel? Mik a tapasztalataitok? köszönöm. :)
2014. ápr. 3. 15:28
1 2 3 4 5 6 7
 1/63 A kérdező kommentje:
OPEL ASTRA H 1.7 CDTI Enjoy :)
2014. ápr. 3. 15:28
 2/63 A kérdező kommentje:
illetve 101 lóerővel, és 240nm nyomatékkal milyennek számít?
2014. ápr. 3. 15:52
 3/63 anonim ***** válasza:
100%

Nekem is ilyenem van, csak Cosmos és azon felül is minden gyári felszereltséget megkapott, amit lehetett hozzá rendelni. Én is első autónak vettem.


A menetteljesítményei egy utcai közlekedésre szánt autóhoz szerintem bőven elég, sőt. Ha rendesen taposom, tapadok az ülésbe, 130-nál 5.-ben is ha rálépek a gázra azonnal határozottan megindul. Emelkedőn sem kell visszaváltani.


Vannak típushibái, de annak a javítása nem hatalmas összeg, ha az ember olyan szerelőhöz viszi, aki ért is hozzá.


Ha van benne részecskeszűrő és sokat mész városban, akkor az lehet szívás. De a 2007 előttiekben általában gyárilag nincs ilyen.


Egyébként meg ezt az oldalt ajánlom figyelmedbe, vagyunk fent egy páran, sok hasznos tippet, ötletet lehet szerezni a típusról: [link]

Van "Astra H-t vennék..." topik is.

2014. ápr. 3. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/63 anonim ***** válasza:
Mármint Cosmo-t akartam írni...
2014. ápr. 3. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/63 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszodat, a fórumot pedig megtekintem! Holnap nézzük meg különben az autót, remélem megvesszük :)
2014. ápr. 4. 17:07
 6/63 anonim ***** válasza:

Közben ami még eszembe jutott, hogy a mi költséges és várható szerviz rajta, az a lendkerék-kuplug szett. Ez olyan 200.000km-nél cserés és olyan 250.000Ft körül van a költsége. Én most ősszel estem túl rajta.


Ami még lehet, az a turbó, porlasztócsúcsok, nagy nyomású szivattyú, ami elég költséges, ha gond van velük. De mivel dízelt szeretnél, feltételezem ezzel tisztában vagy.


Amit még érdemes rajta megejteni vásárlás után az a vezérlés és a szűrők, folyadékok cseréje. Ha gyárit kérsz mindenből (én annak idején így tettem), ez egy 70-80eFt-os költség.


Típushibák, amik hirtelen eszembe jutnak:

Gázpedál vezeték csatlakozói kontakthibás lehet a biztosítéktábla alatti csatlakozóban. Elsőre emiatt elég ijesztő tüneteket produkál az autó: vészüzemmódba rakja magát akár menet közben is és nem reagál a gázpedálra. Sor szervizben ilyenkor komplett gázpedált cserélnek, majd miután nem szűnik meg a probléma, kicserélik a motorvezérlő elektronikát is több százezer forintért, de a hiba továbbra is fenn fog állni. A megoldás a csatlakozó átforrasztása.


A hátsó ajtókban az ajtókhoz menő kábelköteg megtörik, ennek következtében nem működik a hátsó hangszóró, vagy az elektromos ablaklehúzás, vagy a hátsó központi zár.

Ez a hiba szintén forrasztással javítható.


A generátor 80-100ekm-enként elhalálozik. Egyenirányító dióda hidat és feszültségszabályozót cserélnek benne, aminek a költsége 20-25eFt.


Ha nem tetősínes kombit veszel, hanem 5 ajtóst, a tetőn lévő díszlécen a tetőcsomagtartó rögzítési pontjait takaró kis műanyag ajtócskák zsanérja idővel letörik. A kis műanyag csík 10.000Ft-ba kerül darabonként, ha színre fújt akkor 20.000 és 4 db van az autón.


A szellőző rendszerben a külső/belső levegőkeringető csappantyú tengelye szeret eltörni. Ennek a cseréje 15-20eFt. Nekem olyan szerencsétlenül tört el, hogy beesett a ventilátorba ez a tengely, megakasztotta azt és emiatt leégett a fokozatokat állító szabályozó ellenállásom. Digit klímánál ennek a cseréje 40-50eFt körül van.


Ezek jutottak még eszembe...

Mindezektől függetlenül én nagyon szeretem a kocsit. Az enyémben többek között nagyon kényelmes félbőr ülések vannak, IDS+-os gyári sport futómű van alatta és a színes kijelzős gyári navigáció is nagyon praktikus, a kanyarkövető bixenon fényszórókról nem is beszélve... A formájába meg szerelmes vagyok még mindig. Nekem 5 ajtósom van.

Majdnem egy évig keresgéltem, mire rátaláltam erre a példányra.

Nekem nagyon bejött, nem cserélném le másra.

2014. ápr. 4. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/63 A kérdező kommentje:

Köszi az infókat, és bocsi h csak most írok, most jöttem csak fel azóta.


És mit gondolsz a menet közbeni sípoló hangról? Folyamatosan sípol, éles hang mikor elinduluink, megyünk az autóval...?


A kereskedő azt mondta, hogy turbó hang ami normális...miután kifizettem az autót, újra rákérdeztem, hogy mi a szösz ez a hang, azt mondta nem tudja.... de ilyet :D

2014. ápr. 7. 12:03
 8/63 anonim ***** válasza:

Áh, szóval Te kérdezted?! :)

Olvastam a kérdést, kíváncsi vagyok a többiek mit írnak rá.

Szerintem nem normális, ha folyamatosan feltűnő sípolást hallasz. Nem mondom, hogy hangtalan a turbó, de én alig veszem észre. Főleg akkor hallom, ha játszok kicsit a gázpedállal és lekezdek pumpálni. Akkor hallok egy halk változó hangmagasságú búgást. Na akkor tudom, hogy igen, ez a turbó. De egyenletes tempónál én nem nagyon hallom.

Sípolni a fojtószelepet szoktam, de ez szerintem más mint a te esetedben. Ezt csak leállított motornál, felnyitott motorháztetőnél lehet hallani közvetlenül az autó előtt állva a leállítás után pár másodpercig.

2014. ápr. 7. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/63 anonim ***** válasza:

Ja, indulásnál, intenzív gyorsításnál valóban van egy ilyen porszívó szerű hang és ez valóban a turbó.

De ez nem zavaró és nem is túl hangos. Inkább csak akkor veszem észre, ha direkt figyelek rá. De lehet hogy én már megszoktam.

Igazából hallani kéne hogy milyen...

2014. ápr. 7. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/63 A kérdező kommentje:

Mentem vele már 260km-t mióta megvan, (7.-e óta) és úgy veszem észre, hogy azért nem feltűnő, csak elsőre volt furcsa. :) Különben nagyon nyomatékos a gép, számomra tökéletes a gyorsulása is. Azt vettem észre, hogy nem nehéz vele gyorshajtás büntetést szerezni, hisz 100 felett is könnyen gyorsul :D Na jó, lehet csak nekem tűnik ez fel, de előtte fiat bravom volt 1.4 12v motorral, szóval ahhoz képest... :)


Ami nagyon tetszik még az autóban, hogy nagyon jó a hangszigetelése, főleg 100 felett...szinte semmi szélhang, motorhang sem vészes. A fogyasztására vagyok kíváncsi, tudom lábfüggő is, de most ahogy számolom, nézem a mutatót...úgy 5,5 literre jön ki.


Lenne egy kérdésem még: A klíma mennyire növeli meg a fogyasztását 100kilóméterenként, hány literrel?

2014. ápr. 9. 11:11
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!