Milyen kocsit vegyek elsőnek? F/18
Kb. 1 millát költenék rá.
Szempontok: Megbizható, nem túl drága alkatrészek, "elegánsabb autó" (Pl. nekem nagyon tetszenek a BMW-k de sokan fikázzák h drága alkatrészek fenntartása drága stb..)
ne legyen túl nagy fogyasztás (10 altt) Dizel
Tuningolva lenne a kocsi valamilyen szinten..
Fogyasztás miatt dizelt akarok venni.
Magamat ismerve eléggé sokat járkálnék vele.
Haverokkal 1-2 kör, városban szaladgálni, 1-2 buliba elmenni vele. Családot furikázni :D
Rövid távra ne vegyél dízelt. Nehezen melegszik be, te meg gondolom nyomnád neki ha hideg, ha meleg. Ez szinte biztos, hogy hengerfejessé teszi a gépet. Tehát a benzines mégis jobban megéri. :)
Ha nem is hajtanád hidegen, akkor meg szétfagynál a dízelben a rövid utakon. Egyszerűen ez nem erre való.
Most jön az amit nem fogsz megfogadni:
18 évesen NE költs 1 millát kocsira. vegyél valami tanulóautót. Ne a presztizsre menj. kettes golf. B passat. swift (a régi). Vezess le 40000 km-t balesetmentesen, de 20-at legalább. összetöröd. meghúzod. óvhatlan. (ne mondd hogy nem fogod, mert igenis fogod.) Kis összehasonlítási alap:
Én egy 1.1-es 1996-os fiestával kezdtem. Baleset. jobb első sárvédőidom --> kapalács. Motorháztető --> kalapács. Hűtő --> csere. végösszeg: 35 rugó
most egy BMW E39-em van. Első lökő: 50-60 rugó+festés...
hidd el, egy kevésbé elegáns óccsó autón is meg lehet tanulni vezetni.
(ha már semmiképp se teszel le a dologról, inkább VW Passatot javasolnék, a bömösöknek iszonyatos fenntartási költségük van, és ha nem gányolós rendszerben szervizeled, havi 50-60 csak a szervizköltségre el fog menni - ebben az árkategóriában ugyanis csak az E39 alsó rétegét és az alatt kapod... ezek pedig bő16-17 éves autók.)
"Benzinessel meg sok a fogyasztás és az üzemanyag árak az egekben vannak és még több is lesz.. :/"
Benned is szépen elhintették ezt a hülyeséget....
igen kevesen mennek ebben az országban annyit, hogy igazán kiugorjon a dízeles kocsi fenntartásához kapcsolható haszon. Jelenleg a dízeles kocsi fenntartása egyfajta elcseszett státuszszimbólum, ami a '80-as, '90-es években még a csóró emberek kocsija volt, az mostanra a "zseniké", akik a félmilliót sem érő, németből meg olaszból behozott alaphangon tizenötéves dízeltragacsukkal szólogatnak be a normálisabbjának, de tankolni még ezt sincs pénzük. Ennyit a magyar dízelkocsi-kultúráról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!