Benzines autót hány km felett nem érdemes venni?
első butaságot írt. évi tíz km nem komoly tétel, amúgy nem kilométert, hanem állapotot veszünk. ha volt motorgenerál, vezérléscserék, meg ami kell, akkor félmillióval is lehet venni. benzinessel simán elmennek évi 15 ezret és semmi baja. enyém 14 évesen 230 ezres óra szerint és mindene teljesen rendben van.
vagy ha egy autó 98 ezerre van 231 ezerről visszatekerve a neppernél, máris nyugodt szívvel veszi meg, akkor is, ha van 172 ezres sokkal szebb ápoltabb minőségben?
amelyek nem bírnak sokat, az új, 1.2 és hasonló turbóbenzinesek, amik szétpörgetik magukat. a régebbi szívók km örökélet plus egy nap, főleg ha minőségi gyártó.
(nem tíz hanem tízezer persze az elején.)
a taxisoknál közel egymilliót futott autók vannak. csoda? nem, csak karbantartás.
Nem tudhatod mennyi a valós km! A szervizkönyvet is hamisítják, az sem garancia semmire.Ami a számlálón van ,vagy a tulaj -nepper mond az legtöbbször hatalmas hazugság. Meg kell nézni nézetni szervizben az állapotát aztán dönteni. Aki ezt nem engedi az eleve gyanús ,ott kell hagyni.
Motorgenerál utáni kocsit én nem vennék ,mert azt azért adják el mert szarul sikerült a generál.
Ahogy a második is írta, nem a km számít!
Az első meg nagyon nagy butaságot írt...
A saját 15 évesembe 180 ezer van, de sokkal jobb állapotban van mint a 5 éves cégesbe amibe fele ennyi sincs, csak szét lett hajtva, annyi volt ráköltve amennyi nagyon muszáj hogy menjen amíg szét nem esik.
Ha valaki évjárat km alapján választana a kettő közül, nagyon rosszul járna.
De azért 300 felett már nagyon elgondolkodnék, még ha olcsó is. Bár egy japán autó , ha vigyáztak rá, simán elmegy 500 at is.
Nem km óra állás alapján vásárolunk, hanem állapot. Ismerősöm nem rég vett állapot alapján egy 320e km-es BMW-t, tök jó állapotban, kiderült, valójában 980e-ről lett visszatekerve, de kit érdekel ha jó állapotban van a kocsi?
Valószínűleg már túl van egy teljes motorgenerálon és váltófelújításon, gyakorlatilag újszerű a gép, esztétikailag szintén, 1-2 karcot meg kavicsfelverődést leszámítva hibátlan, korrózió sehol.
Nekem ugyan dízel autóm van, közel 200.000 km-rel, ami 7 év alatt sikerült beletennem. És még nincs a roncstelepen. Az ég világon semmi baja. De ha el akarnám adni, biztos sokan húznák a szájukat a km miatt.
A munkahelyi céges autómban is 225.000 km van. Ez benzines. ütik, vágják rendesen a kollégák mégis nagy probléma azzal sincs.
anyagi helyzettől függően 15 évnél öregebb autót én sem szívesen vennék. Km-ben 300.000-400.000 fölött már erősen elgondolkoznék, hogy ne nézzek-e még még pár kevesebbet futottat.
OMG!
Nyomják itt a sok balgaságot, szokásos tévhitet...
¤ A benzines autó kevesebb kilométert bír, mint a dízel? NEM! Akár ugyanannyit! Ha normálisan használják és karbantartják, akkor elmegy több százezret anélkül, hogy a motort szét kellene szedni!
¤ Az autók nagy részének a kilométer órája vissza van tekerve. NEM! Jó, ha a felük van tekerve. De aki a középső, vagy alsó ársávban keresgél, az fog belefutni a legtöbb tekert kilométer órába. Márpedig a legtöbb nézelődő a legolcsóbb autókat nézi meg.
¤ A szervizkönyveket is nagyban hamisítják. NEM! (Ez egy új hülyeség, ami terjed; Ugye, hogy a hülyeség az bezzeg terjed?) Ez nagyon ritka (mondhatni 1000-ből ha 1). Inkább eltüntetik a szervizkönyvet. Megy a kukába, kmóra tekerés előtt, vagy után. Jó, ha megvannak a számlák a javításokról. Ha minden együtt van és rendben van, akkor hihető az autó előélete. Aki annyira béna, hogy még utánanézni sem képes az autónak, az inkább ne vegyen.
¤ Nem fontos a kilométer. Dehogynem! Minden autónál vannak olyan alkatrészek, amelyeket bizonyos kilométerszám után ajánlatos cserélni. Például a lánc vezérlés, ami nem olcsó. Egyes nagytudású szerelők megtanácsolják, hogy majd ha zörög, akkor kell cserélni. Nem, az ajánlott csereintervallum előtt nem biztos, hogy bármi jele lesz, de akkor is cserélni kell, vagy legalábbis erősen ajánlott. Ha nem tudjuk, hogy mennyi valós kilométer van az autóban, az már egy orosz rulett az autóval. Például ha valakinek az autójáról kiderül, hogy 200e km helyett megfutotta már a 800ezret is, akkor nem tudhatja, hogy mikor volt utoljára vezérlés csere. Lehet, hogy 4-500e km-el azelőtt. Orosz rulett. A motorral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!