Bmw e46-ból melyik benzines motorral szerelt autót érdemes megvenni? Illetve dieselből is melyiket?
A BMW általában nagyon jó benzinmotorokat gyárt. De főleg a soros hathengeresek a legjobbak. A 320i-t és a 325i-t ajánlom.
De a 320d is nagyon strapabiró.
Elkövetnéd a legtöbb baklövést egyszerre.
Németországból, vagy Ausztriából költséges és rizikós autót beszerezni. Igen, sok km, tekergetik már ők is az órát (nem nagy cucc), a benzinesekkel és a dízelekkel is sokkal többet mennek átlagban, mint mi. Ők is akkor viszik szervizbe, ha az elő van írva, vagy ha valami baja van. Ők se naponta mossák az autókat és a műszerfalat, de a sok km után már sok baj is jöhet. A másik hiba, 1.5 millióért bmw e46... Facelifteset vennék, a kései szériákból, mert már kiforrottabbak, és hát minnél újabb az autó, annál jobb. Kevesebb km is van egy 2004-2006-osban, mint egy 12-13 évesben, kevesebb eséllyel volt összetörve, még szép a belső és a külső. De azokból a jobbak simán 1.5 millió felett mozognak. Azokra inkább nem is hallgatnék, hogy csak a régi motorok voltak a jók, mert ez nem igaz.
Úgy nem érdemes venni, hogy neccesen fér bele a keretbe.
Rengeteg klassz kocsi van 1.5 millióért, amik már egészen jól beleférnek.
Passat nem lenne jobb? Egy jó 1.9 pdtdi, vagy tdi motoros keveset fogyaszt, nyomatékos és kivisz a világból. Vagy ha kisebb autó is elég, akkor egy nagyon jó állapotú 1.6-os Golf 4-et vennék ennyiért, ami gyors, megbízható és jól fogyaszt. Vagy egy jó oktáviát, szintén dízelesbe, vagy egy kicsivel nagyobb presztízsű Superb-et, amiből igazi úrként szállhatsz ki. De tudnék még sorolni ötleteket estig.
Különben, igazán jó állagú 99-03 közöttiek sincsenek 1,5 millióig se itthon, se külföldön (legfeljebb Angliában, vagy Írben, jobbos kivitelben). Ami 800 e-1 millióig terjedő sávban van, az mind roncs, esetleg jól kitakarítva. 1.5 millió felett kezdődnek az életrevalóak.
Egy VW-ből meg azért ennyiért már egy 5 évvel fiatalabbat is meg lehet venni simán.
"Különben, igazán jó állagú 99-03 közöttiek sincsenek 1,5 millióig se itthon, se külföldön"
1 éve vettem 1,2ért a facelift előtti (azok olcsóbbak) 318i-t. semmi baja nem volt pár korából eredő dolgon kívül. a legnagyobb gond az volt hogy 2 szimmering eresztette az olajat, mert el voltak öregedve. ezenkívül stabi pálca (magyar utak...), termosztát (diag szerint már nyitási gondjai voltak), meg 1-2 pici dolog. fényezés se volt friss, de rohadni nem rohad sehol. elektronika teljesen pöpec.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!