A választott autó számotokra megfelelő motorja csak automata változatban érhető el. Ti megvennétek?
Csakis az automatát választanám.
A 2000 utáni automaták amúgy már minden tekintetben jobbak, mint egy átlag és egy tapasztalt sofőr lába. A legújabb automaták pedig már jobbak, mint egy autóversenyző lába.
Az élvezeti érték sem igazán csökken, trip ill. easytronic váltókkal szerelt autókat ugyan úgy tudsz váltani kézzel, mint egy kézi váltót csak nincs kuplung.
Nekem autómata váltós autóm van egy idelye.
Először szokatlan volt mostmár kezdek rájönni a titkaira.
Autómataváltó nem vészes nagyobb utazásokkor olyan kényelmes hogy az leírhatatlan. Városban kicsit többet fogyaszt de lehet kompenzálni a gázpedál nyomkodásával hogy jókor váltson.
hozzá lehet szokni az automatához. Sőt, az új fejlesztések egyenesen zseniálisak.
Csak tolod, és szinte nem is érzel semmit, csak mey mint a barom.
Elso ket autom manualis volt, aztan lett egy automata es azota csak ha hobby autot vennek, akkor valasztanek ujra manualisat.
Nyugodtan vegyel automatat, tenyleg jok az ujak, bar volt egy '90es Accord-om ami automata volt es minden elobb halt meg benne minthogy a valtoval valami baj legyen...
Egy aldas az automata mikor beall a dugo es csak lepesben lehet araszolni, foleg, ha meg egy kis emelkedo is van az uton, nem egeted le a kuplungot :)
Az enyemen van egy + - jel (nem tudom milyen valtonak nevezik ezt) es amikor "versenyezni" van kedvem, akkor jobbra balra huzogatom a kart, es en mondom neki, hogy mikor valtson fel/le, ugyhogy a valtas elmenye meg van, csak epp a kuplungpedalt nem kell taposni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!