Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Piros lámpánál ahol az álló...

Piros lámpánál ahol az álló autóknak világít a féklámpája az azért van, mert az az autó automata váltós vagy 1xrűen elfelejti levenni a lábát fékpedálról a sofőr?

Figyelt kérdés
Egyre több ilyet látok + én van mikor elfelejtem levenni a fékről a lábam, csak indulásnál veszem le. Lehet az is, hogy egyre el amerikásodunk?

2013. szept. 11. 14:31
 1/9 anonim ***** válasza:

nem feltétlenül automata váltós, csak simán nyomja a féket.

Van amikor én is. Üres, és vagy húzok egy kézit, vagy nem, vagy épp a féken a lábam.

2013. szept. 11. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
67%
Pirosnál én is kuplung-fék-1esbe rakom,és várok...csak emelkedőnél indulok kézifékkel.
2013. szept. 11. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Én is van, hogy nyomom a féket végig a piros alatt, ugyanis ha elkezdek lassan gurulni egy pici emelkedőn vagy lejtőn, észre sem veszem. Szóval én azért tartom rajta a lában, hogy ne guruljak neki senkinek.
2013. szept. 11. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Az enyém automata ezért én nyomni szoktam a féket pirosnál ( lusta vagyok minden pirosnál P-be kapcsolni ).
2013. szept. 11. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
85%
#2-es szokj le róla ha nem akarsz idő előtt kinyomócsapágyat cserélni, a kuplung nem arra van, hogy hosszú másodpercekig kinyomva tartsd, nagyon megterheli a csapágyat... inkább kézifékezz ha nem érzed hol fog a kuplung... ez csak egy jó tanács. Én dombon felfelé sem sebességben várom a zöldet, bőven elég sárgánál váltani, aztán ahogy fog a kuplung átlépsz a fékről a gázra és mehetsz, ezt persze problémás végrehajtani egy sárga alatt ha nem érzed elég gyorsan, hogy hol fog a kuplung...
2013. szept. 11. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
A magyar utak elég hepehupásak. Szeretem levenni a lábam a fékről, de ha látom, hogy gurul az autó, akkor inkább visszateszem.
2013. szept. 11. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
manuálisom van és lámpánál ha már picit lejt nyomom. miért baj az? arra való hogy ne guruljak el, kézit meg nem húzogatom fél percekre.
2013. szept. 11. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
74%
A kézi huzigálása nyújtja a kézi bowdenjét, aminek az lesz a vége, hogy tökig kihúzott kézi mellett is elgurulsz a lejtőn. Én, ha úgy látom, hogy a lámpánál állva a mögöttem felém közeledő nem, vagy nem eléggé fékez, akkor szoktam finoman pumpálni rajta, hogy villogjon a féklámpám. Ugyanakkor, hogy az út lejtése engedi, felengedett fékkel állok (készenlétben), mert ha nem venném észre a mögöttem jövőt, és az belémhajt, nagyobb kért tud okozni befékezetten, mintha szabadon gurulhatnék.
2013. szept. 11. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Mostmar automatam van, de amig manualis volt mindig uresben, fekpedalon a labbal alltam a lampanal, ugyanis soha nem tudod mikor jon beled valaki hatulrol es ha nincs fekezve az auto akkor vagy az orrat is torod, amikor az elotted allora ratol a beled szalado barom, vagy neadjist, ha te vagy a sor elejen elutod a mamikat aki a zebran totyog vegig, nem hiszem, hogy ez elamerikaiasodast jelent, hanem pusztan jozan eszt....
2013. szept. 11. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!