Akik automata váltós kocsit vezetnek: miért?
Kényelmi opció.
Én vezetem mindkettőt, pesten, sok piros lámpánál jobb az automata, különben egykutya.
Nekem 5-ös BMW-m van és szerintem jobb, mint a manuális váltó.
Miért? Beáll mellém Győrben egy Audi R8. Elkezdi baszni a motorját, pampog... Mit csinálok? Zöld lámpa, padló, nem nyúlkálok, hogy váltsak, elvált rohadt gyorsan és az Audi meg a habokba van
Így már minden világos, kedves második. Ez váltóval már nem menne. A gázpedált minden hülye tudja nyomni, ahhoz nem kell sok ész, látszólag neked nem is nagyon van.
Hogy a kérdésre is válaszoljak: szerintem csak az vezet automata váltós kocsit önszántából, aki nagyon ergyán tud vezetni, és nem tudja kezelni a kuplungot meg a váltót normálisan. Kb, mintha beülnél a dodzsembe.
Van aki azért vezet automata váltós autót mert pl egy xx széria csak azzal kapható és ez az autó tetszett neki még ha csak autómatában jöttek is le a futó szalagról.
Másik ok kutyára nem érdekli milyen váltó van az autóba ( egy jó soför mind a manuális és az automata váltós autóval is elboldogul.
n is a manuális váltós autókat szeretem jobban ennek fő oka a szervizelés miatt.Jobban az üzletemberek szeretik az automata váltós autókat mert így telefonálás közben egy dologgal kevesebbre kell figyelniük..
De amúgy meg kár ezen vitázni kinek mi jön be!
Figyelj, nekem az A6-os automata, a BMW manuális.
Mikor vettem az Audit, a váltót nem is figyeltem, annyi autót vezettem már, hogy bármivel elvagyok.
De most, hogy megszoktam, hogy mindennap automatával járok, azt mondtam, csak automatám lesz ezután. Tudom lustaság, meg minden, de egyszerűen nem lehet elmagyarázni, nagyon kényelmes, és szerintem a motort sem gyilkolja úgy, mert mindig ideális fordulaton tartja a váltó.
Az aki sokat vezet szerintem egy idő után rájön, hogy az autóipar két legjobb találmánya az automata váltó és a tempomat.
Szerintem a burzsuj hülye gyerekek és a hétvégi autósok hangoztatják csak fennhangon, hogy nem jó az automata mert "elveszik a vezetési élmény". (Ami amúgy egy hülyeség!)
"Hogy a kérdésre is válaszoljak: szerintem csak az vezet automata váltós kocsit önszántából, aki nagyon ergyán tud vezetni, és nem tudja kezelni a kuplungot meg a váltót normálisan. Kb, mintha beülnél a dodzsembe."
Akkor már arcolok egy kicsit én is. Lehet többet tekertem le kézi váltóssal, mint az első 5 hozzászóló ( ez a kamionozás már csak ilyen ), viszont automata váltós kocsim van. Na akkor ilyenkor mi a f**z van? Tudok is vezetni meg nem is ? :D
Az én autómat ezzel a motorral - ahogy macilaci is említette - csak automatával gyártották, krézivel nem. Lehet munka miatt (ahol rendelkezésre áll 18 előremeneti fokozat és kettő hátramaneti), de én már baromi unom a váltogatást, közlekedni, Aból Bbe mászkálni tök szuper az automata. Azok, akik azt mondják, hogy elveszi a vezetési élményt...közúton milyen élmény van? 50/90/110/130 és kész. Fogadni mernék, hogy azok akik mindig a vezetési élményt emlegetik még egyszer nem mentek el pályanapra/nyílt napra ahol lehet ész nélkül veretni, de a lámpánál gyorsulgatnak meg a sarkon rúgják keresztbe ( ha hátsókerekes, ha nem akkor ráncigálják a kéziféket)...szóval szerintem közúton nem kellene erőltetni ezt a vezetési élmény dolgot ( leszámítva az OT-s rendszámos kocsikázást, még mielőtt ezt megint megkapom :P ).
Amúgy néha hozzám kerül egy kézis BMW, el lehet bohóckodni vele, azzal is elmegyek ugyanúgy mindenhova, ha úgy alakul, de nekem megéri az a plusz egy litert a kényelem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!