Az baj h így váltok?
Van egy pont a kuplungon, kb as felénél már fog.
És azt vettem észre, ha mindig felengedem teljesen, és utána nyomom a gázt lassan gyorsul az autó(dízel)
De van egy pont, amikor lehet érezni, hogy már összekapcsolta a váltót, és abban a ponton nyomom már a gázt és akkor rendesen lehet vele gyorsulni.
Na azért annyira nem mint egy benzines autónál, de sokkal előbb felgyorsul az autó.
Az baj, ha így váltok? Tehát nem meg várom még felengedem a kuplungot, és utána a gázt adok, hanem kb ott a felénél ahol érződik, hogy már a gáz adásnál gyorsul, ott nyomom már a gázt?
mekkora teljesítményű az autód? ...
amikor te váltasz akkor egy ideig még csúszik a kuplung,
úgy tűnik pörögnie kell a motornak, hogy leadja a megfelelő teljesítményt
pörgesd jobban fel az alacsonyabb fokozatban, és ott válts
hámozd ki mit írtam, én értem :)
1,4 es
Benzines autóval lehet jól gyorsuln i, de ezzel nem annyira. Ennek akkor kezd ereje lenni, amikor már pörög kicsit a motor, és váltani kéne már.
ÉS ez nem teszi tönkre a dolgokat az autóban?
Mert az oktatóm mindig rám szólt, hogy érezte, hogy pont h fogott a kuplung, és már nyomtam a gázt, és rám szólt, hogy ez nem jó. Előbb ki kell engedni teljesen a kuplungot, és utána mehet tövig a gáz...
Tehát nem értem most mi van...
1. Miért akarsz gyorsulni a kocsival?
2. Miért kéne tövig nyomni a gázt?? Úgy írsz róla, mintha a gázpedálnak 2 állása lenne, a nem nyomom meg a tökig kinyomom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!