Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Automata sebváltón melyik...

Automata sebváltón melyik fokozat micsoda és mikor melyiket használják?

Figyelt kérdés
P,R,N,D,2,1
2013. febr. 14. 16:54
1 2
 1/14 szántóvető ***** válasza:
100%

1: az a lényeg h nem kapcsol fel másodikba,tartós araszoláshoz való.

2: 1.+2. fokozatot használja csak,ez sem való országútra.

D: normál előre meneti (országúti) fokozat,minden előremeneti fokozat rendelkezésre áll.Igazából elég ezt az egy fokozatot használni.

N: üres fokozat,az autó képes elgurulni.

R: hátramenti fokozat

P: parkoló fokozat.csak akkor kapcsolható ha megállt az autó és rögzíti is az autót,a kéziféket el lehet felejteni.

2013. febr. 14. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Az 1-2 fokozat akkor jó, ha pl. vontatni kell és nagy tömeget kell megmozdítani. Hasznos még csúszós, sáros helyen elinduláskor.
2013. febr. 14. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:

szóval akkor a P fokozathoz nem kell kézifék, de egyébként szerelnek ezekbe az autókba kéziféket?

és P fokozatban is belehet indítani úgy mintha üresbe lenne?

2013. febr. 14. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 szántóvető ***** válasza:
szerelnek be kéziféket ezekbe az autókba is.Csak N és P fokozatban lehet beindítani és leállítani is ezekben a fokozatokban kell.
2013. febr. 14. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 szántóvető ***** válasza:
26%
és a bal lábadra sem lesz többet szükség a vezetésnél.Nem is értem hogy miért gyártanak még kéziváltós kocsikat..
2013. febr. 14. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
100%

5-es hát nincs szükség ilyenkor bal lábra, de engem szórakoztat a váltás és a kuplungolás, szeretek elindulni, szeretek kuplungolni, szeretek váltani

az automata az túl egyszerű nekem

2013. febr. 14. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
0%

A gyík analfabéta amerikaiak egyszerűen képtelenek manuális váltóval szerelt autót vezetni.

Inkább megveszi a háromezres automata benzinest a marhája..

Mondjuk ott nem zsidóznak még ennyire a benzinárakkal...

2013. febr. 14. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

P állásban a váltó kimenőtengelye reteszelt, úgy viselkedik az autó, mintha sebeségben parkolnál, de nem a motor fogja meg. Ebben az állásban is be lehet indítani a motort, általában olyan az elektromos kapcsolás, hogy az önindító csak benyomott fékpedállal működik.

Hogy miért van kézifék ezeken az autókon? Azért, mert kötelező. A kézifék nem csak rögzítésre szolgál, hanem az üzemi fék teljes vagy részleges kiesése esetén vészfékként is használható. Vagyis ha elhagyja magát a fék, a kézifék meghúzásával lehet lassítani. Ennek a lehetőségnek pedig az automata autókon is meg kell lennie. Igen, tudom, van motorfék, de a jogalkotókat ez nem győzi meg: kell, hogy legyen az üzemi féktől függetlenül működő rögzítőfék.

2013. febr. 14. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
100%

"Nem is értem hogy miért gyártanak még kéziváltós kocsikat.."

Mert nem mindenki olyan tökéletes, mint te, ezért van, aki kedveli a kéziváltót. És vannak olyan autótípusok, alkalmazási területek, ahol jobb választás, mint az automata.

2013. febr. 14. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 szántóvető ***** válasza:

6-os: OK.

7-es: ha tehetném beállnék az analfabéta szarvasmarha amerikaiak táborába ás olyat vennék.

9-es:1-2 példát írhattál volna.

2013. febr. 14. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!