Egy PDTDI motor miert megy tonkre? Mert nem jol hasznaljak a motort (fordulaton)? Vagy mert nem kapja meg a kello szervizelest (minoseg es mennyiseg)? Vagy mert annyira gyenge a technika es meghibasodik?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Azért megy tönkre, mert egy bizonyos üzemóra után elkopnak benne a kopó dolgok - mint minden más motornál. Ezeket cserélni kell, és utána öröm bódottá.
Azt meg leírtuk már párszor, hogy azért halnak meg 200-250 000km-nél, mert 200 000km-t már visszapörgettek az órában :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
a céges passatunk az állítólag nagyon szar 2.0 Pd TDI motorral 420.ezret ment.
Egyszer volt pd elem cserélve. Tény, olyan sofőr vezette, aki 40 éve vezet, és tudta kezelni a kocsit.
Msot ha jól rémlik 220-al van kirakva.Persze hogy mocskolódni fog a következő tulaj
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Azért megy tönkre mint mindegyik motor. Elkopik, elhasználódik, stb. Sőt, még többet is elmegy mint egy hagyományos motor. Csak a PDTDI jóval érzékenyebb az üzemanyagra, az olajcsere idejére és minőségére, ha hidegen padlózzák neki. Ha meg egyszer a PDTDI-t generálozni kell akkor az horror pénz. (egy 10 évnél idősebb autónál is simán lehet 1 millió felett)
Viszont ha ilyen 20.000km-ként van cserélve az olaj Tesco-s olajra, plusz még a hülyéje beletölti az uszályosoktól szerzett ukrán gázolajat, akkor 50.000-100.000 után ki is készül a motor. Holott megfelelő karbantartással vagy 400.000-et is el kellet volna mennie. Illetve a hasznaltauto.hu-ról vásárol valaki egy PDTDI-t 150.000 km-el és örül a fejének. Aztán kiderül hogy 30.000 km múlva generálozni kell a motort aminek a végösszege millió felett rúg. Persze a tulaj anyázik hogy szar/fos/kaki/húgy/fika PDTDI. Viszont az autóban 150.000 km helyett 450.000 km van csak visszatekerték.
Mondjuk azért a PDTDI tehnolodzsí is megér egy misét. Fejbe kéne lőni aki kitalálta. Brutálisan karbantartás igényes és horror összeg a szerviz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hazafelé jövet, épp azt néztem hogy hány Pd TDI autó megy el mellettem.
Elég sok.Ebből adódóan sok a hibalehetőség is.Nem is csodálkozom, hogy panaszkodnak az emberek, hisz sok fut belőlük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!