Irresztív vagy a szecesszív 6 komponensű tankfestéket használjak a Simsonom felújításánál? Vagy érdemes megvennem a csupán 4 komponensű, de rezisztívet?
300 fölött a distruktív okklúzió hatása nem elhanyagolható, ezért a hozzá tartozó - általad nagyon helyesen emlegetett - korrekciós együtthatót sem lehet figyelmen kívül hagyni. Viszont biztosan te is tudod, hogy a motorépítés nem fekete és fehér. A kettős konfúzoros szittyegőcsapágy sem fog azonnal elköszönni 300 km/h fölött, főleg az optodestruktív változat. Igaz, itt már óvatosnak kell lenni, érdemes Herbroff Lomol D csapágyzsírral feltölteni a csapágyházat. Nem olcsó játék, de annyit megér, igaz, ettől 60 km/h alatt eléggé darabos lesz a mókustengely mozgása, mert a zsír konzisztenciája csak magas tangenciális nyírósebesség hatására áll be megfelelő értékre, ahhoz pedig legalább ekkora tempó kell.
De így meg lehet oldani a dolgot. 320 km/h-ig szerintem elmegy a gép, de feljebb már ne akard srófolni. Az optodestruktív rendszer sem csodaszer, az sem varázsol univerzális eszközt a kettős konfúzoros szittyegőcsapágyból. A hereösszekötőhimba nagyfrekvenciás rezgései miatt fellépő vizuálisan csatolt kapálónyomatékot ezen tempó fölött már csak a homopoláris szittyegőcsapágyak tudják elviselni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!