28 éves lánynak milyen kezdő sport motort?
Kizárólag sport motor érdekel. Semmikép sem szeretnék még a kis gixxer vagy ahhoz hasonló teljesítményű motort.
Használt motort szeretnék és nem túl régit, Az Aprilia RS 250 a kedvenc , de az már nem fiatal és sajna elég szervizes..
Várom az ajánlatokat/linkeket Köszi: Noémi
"kezdő sportmotor" XDddd
Ez valami vicc,ugye?
Hayabusa kezdésnek :))
Amúgy vegyél Aprilia RS-t, de a 250-es túl erős meg ritka, 125-öst vegyél, az is simán 40 lóerő körül van.
Mondjuk az sem lényegtelen, hogy mennyit szánsz rá forintban - van ezernyi típus és még választék is van belőlük.
Meg egyéb kérdések:
-fontos hogy idomos legyen?
-min/max teljesítmény?
Az ER5 egy népszerű típus - nem véletlenül van sok oktatási célra befogva.
Nekem pl. bejönnek a Ducatik, de 1 millió környékén is vannak még elszomorító külsejű példányok. Aminek a külseje olyan, annak a belseje is általában. :(
Sziasztok , én Cbr600f -et választanám megint csak ,nekem szempont volt a dizájn és a könnyű kezelhetőség,miután nem vagyok egy testes alkat,ráadásul robogóról váltottam nagymocira .....
30/F
GSXRben vannak 250-esek is, sőt 400-as gépsárkányok is. Bár lehetséges, hogy belpiacos gépeket nem túl szerencsés vásárolni, pláne ilyen régebbi motorokat.
Két dolgot kell figyelembe venned: a pénztárcádat és hogy leér e a lábad a motorról. A mai sportmotorok egyre kisebbek ( kompaktabbak ) még pl K1-es GSXR kifejezetten nagy darab, "dundi" a mai gépek mellett.
A személyes véleményem az, hogy bármilyen sportmotorra felülhetsz, legyen az akár 600-as, 750-es vagy 1000-es és így tovább. Egy 250-es géppel ugyanúgy kiegyenesíted a kanyart vagy felkenődsz valamire ha agyilag zokni vagy. Nyilván vezetéstechnikailag vannak különbségek.
Átlagos képességekkel simán elboldogulsz bármilyen kereskedelmi forgalomba szánt motorkerékpárral.
Sportmotorból eleve elég rizikó használtat venni.
Nem lehetetlen jó motort venni, de nagyon sok ember szeretne a régi motorjából újabbat venni és ezzel tudattal is írja ki az irányárat. Sőt, a kötelező szervizeket is csak a garancia idejére tartják be.
Egy sportmotor úgy általában szerviz igényes ( csak az üzemórás krossz gépek amelyek még inkább igénylik a törődést szerintem), általában 6e km-ként van a szervizperiódus ami minimum egy olajcserét jelent és ez később csak halmozódik. Szóval nem egy olcsó mulatság, ezzel jobb ha most tisztában vagy. ( A gumiról még nem is beszéltem).
Ja és a végére a tanácsom: ha hosszú távra tervezel akkor vegyél új sport motort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!