Miért van az, hogy egy teljesen sík terepen egy Renault Scenicben szépen lassan engedem fel a kuplungot, de a kocsi elkezd rángatózni, majd lefullad?
Figyelt kérdés
Kezdő vezető vagyok, 1 hónapja szereztem jogsit, Skoda Fabián tanultam, ahol ugyanezt csinálva semmi baj nem volt, rendesen elindult. Igazából garázsba beállásnál lenne ez fontos, mert ha nyomom a gázt is, akkor túl gyorsan megy a kocsi, és meglehet, hogy csúnyán összekarcolom az oldalát.2012. máj. 31. 14:41
1/11 anonim válasza:
Óvatosabban kell bánni a kuplunggal. Túl hamar engeded fel.
2/11 A kérdező kommentje:
Bármilyen lassan engedem, ez van.
2012. máj. 31. 14:53
3/11 anonim válasza:
alacsony az alapjárat, nyomsz mellé pici gázt és jó lesz. meg kell szokni. Én suzuki ignissel gáz nélkül is elég könnyen indulok, jogsi nélkül még.
4/11 anonim válasza:
Engedd még lassabban, vagy adj mellé még gázt.
5/11 anonim válasza:
Tartsd fentebb a kuplungot apró gázadásokkal és csókolom.. :) Gyorsabban nem fog menni az autó ha tartod a kuplungot.
6/11 A kérdező kommentje:
Félreértés ne essék, menni normálisan tudok vele, de ha olyan helyeken vagyok, ahol csak csigalassúsággal lehet menni, pl. garázsba be- és kiállásnál, akkor van ez. Tehát alacsony a fordulat, és egy kis gázadással vigyem feljebb? Mert gondolom, ha forgalomban lennék, akkor meglenne a megfelelő fordulat.
2012. máj. 31. 15:49
7/11 anonim válasza:
Nem lehet hogy az oktatód autója diesel volt, a tiéd pedig benzines? Egy diesel autóval minden nehézség nélkül meg lehet csinálni ezt, de egy benzinesnél sokkal de sokkal lassabban kell felengedni a kuplungot.
8/11 anonim válasza:
hát ne engedd fel a kuplungot főleg garázsba beállásnál hova engeded fel teljesen? félig, vagy még addig se (a kuplungtól függ, érzéssel) felengeded és ugy hagyod ekkor kb gyök kettő osztva kettővel elkezd vánszorogni az autó, ha meg nem elég , mert átkell menni a a garázsba beálláskor ilyen patka szerű akármin, vagy mittomén... te tudod, akkor adsz neki kicsit több gázt amennyi kell (de a kuplung marad ugyanugy félig kiengedve), a kuplung nem egy olyan valami, amit ha elkezdtél felengedni, akkor kötelező teljesen felengedni...
9/11 anonim válasza:
Énis erre gondoltam mint az utolsó.. hogy dízelen tanultál?
A dízelbe nagyobb a nyomaték. A benzines a magas fordulat számból nyeri az erőt.
Úgy csináld hogy vidd fel a fordulatszámot és megkeresed a kuplung fogáspontját. mikor egy kicsit megindult a kocsi megint beljebb nyomod a kuplungot és ezzel így játszol. Majd ki fog alakulni egy ilyen köztes állapot mikor már annyira tudod finoman pumpálgatni ,hogy épp csak mozgatod a kasznit. -Benzines az ilyen.. Dízel még alapjáraton 2 be is elviszi a kocsit ha finoman engeded rá a kuplungost. :)
10/11 A kérdező kommentje:
Lehet, hogy dieselesen tanultam, fogalmam sincs. Mbela, azt pedig egy szóval sem mondtam, hogy teljesen engedem fel, csak addig, amíg elindul (ott megtartom) és szépen begurul.
2012. máj. 31. 19:49
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!