Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Suzuki kezd a Trabant...

A Suzuki kezd a Trabant helyébe lépni?

Figyelt kérdés
Mármint lassan "gáz" lesz vele utazni?

2012. máj. 30. 20:31
1 2 3 4 5 6 7
 21/70 anonim ***** válasza:
87%

Én teljes magabizalommal pontozlak le, ha érdekel. A közlekedés nem olcsó és egyáltalán nem egyszerű dolog, ez meg egy szakmai topik kéne hogy legyen épp e miatt. Aki meg nem szakmai szempontokat vesz figyelembe, hova tovább, ökörségeket ír és közhelyeket hoz elő, az ne írogasson akárhova büntetlenül. Majd megtanulja, hogy előbb gondolkozik, utánanéz és csak utána ragad billentyűzetet. Én sem próbáltam tanácsokat adni 10-12 éves fejjel apámnak, hogy hogy kéne megszerelni a Rába betonkeverőt, hanem figyeltem a nagyokat, hogy csinálják és tanultam. Aki meg tanulatlan tuskó, az így járt.

Arról nem is beszélve, hogy az ide látogató kérdezők olyan emberek véleményére kiváncsiak akik tényleg értenek is valamennyire a topikhoz (jelen esetben Közlekedés/Autók, motorok) és nem a sarki autószerelőműhelyben szedték össze szakmai tudásukat.

2012. jún. 17. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/70 anonim ***** válasza:
4%
Okos fiú vagy hallod. LEfogadom a sarki kocsmában osztod az észt ha pont nem itt vagy.
2012. jún. 17. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/70 anonim ***** válasza:
55%
én nem pontozlak le csak a véleményemet írtam
2012. jún. 18. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/70 anonim ***** válasza:
28%
Ok, véleményt azt szabad, én is csak a véleményemet írtam le, de vannak fanatikusok akik már már nagyon pofátlanok és azt hiszik igazuk van, pedig nem. Csak későn veszik észre magukat amikor már megtörtént a baj. A Suzukik nagyon könnyen összetörnek, tegnap itt nem messze tőlünk egy Swift az árokban landolt, elég rossz állapotban húzták ki. Meg mikor egy Suzukit látok előzni, esküszöm nem értem hgoy nem félnek az emberek benne, úgy remeg tényleg az egész karosszéria mintha szét akarna esni, semmi merevítése nincs. De komolyan, akkor inkább egy Astra, ugyanolyan árú, ugyanolyan motor, erősebb kaszni. Minden autó képes rozsdásodni, de ha karban van tartva, vigyázva van rá akkor nem rohad szét. De ahogy láttam a Suzukisok nagy része állat módjára vezet, legalábbis errefelé.
2012. jún. 18. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/70 anonim ***** válasza:
90%

Nagy tévedés, hogy ez egy szakmai topik. Nem az. Ilyet keress máshol, ahol valóban szakértők válaszolnak. Véleményt, hozzászólást itt bárki írhat kultúrált hangnemben.

Gondolod talán, hogy pl. az "egészség" témakörben csak orvosok és eü dolgozók válaszolhatnak??

2012. jún. 20. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/70 anonim ***** válasza:
41%

már rég a Trabi helyére lépett. 1.részt szegényebbek vették, akiknek max trabijuk volt, meg ilyen kicsi kocsi kellett nekik. Más részt milyen autókat is számítottak be új Suzukikba olyan 10 évvel ezelőtt? A legtöbben Trabantot.


Egyébként Suzuki a neve nem szuzuki...

2012. jún. 20. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/70 anonim ***** válasza:
65%
ez igaz, nekünk is van a családban, és mondjuk hosszabb utakra énse szivesen a swifttel megyek, de nekünk pl. megmarad a swift, igaz van másik autó, de olyan igénytelen és strapabíró, hogy másik autóval akármi van addig is ez működik, plusz a városba elszaladgálni tökéletes... nekem sem a régi swift a non plus ultra, de akkor is nagyon hasznos, hogy van egy ilyen is...
2012. jún. 20. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/70 Huszadiksenki válasza:
91%
A Suzuki nem gáz, még akkor sem, ha a kérdező a Swiftre gondol. Nekem kettő is volt, Faternak még mindig van. Egyetlen dolgot nem kellett velük csinálnom, költeni rá. Legutóbb műszaki vizsga, olajcsere, szűrőcsere, valamint ablaktörlők, összesen 32.500 ft. Köszönöm, nekem megteszi. Van mellette egy japán dízelem is, ott volt egy kis probléma, pillanatok alatt 100.000 fölé ment a javítás költsége. Az autót pedig azért vesszük, hogy menjünk vele, és nem azért, hogy karambolozzunk. Ha autót kellene vennem 500.000-ért, akkor csakis Swiftet, mert ennyi pénzből 9-10 éves, klímás, és egyéb elektromos cuccokkal megpakolt masinát lehet venni, eredeti szervizkönyvvel, és 16 szelepes motorral. Persze, lehet ennyiért venni 6 tulajon keresztül vedlett egykori német presztízsautót is, a Swiftes pedig majd röhög, amikor tanácstalanul állsz az autó mellett az országúton, mert te megmondtad, hogy inkább jársz gyalog, mint a valódi igényeidnek megfelelő, egyszerű autót vegyél. Egyébként ez idehaza amúgy is nagyon bevett szokás, hogy autó alapján ítéljük meg az embert.
2012. jún. 20. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/70 anonim ***** válasza:
71%

Volt szerencsém mindkét autóhoz, és ha a kettő közül kellene választanom, gondolkodás nélkül a Lada Samarára szavaznék a régi Swift-tel szemben.

Miért? Nagyobb, erősebb, biztonságosabb (orosz acél :D)

Amúgy Trabantom is volt és jobban elfértem benne, mint a régi Swiftben (a csomagtér is nagyobb volt). Az újabbak már nem olyan gyengék de a régi tényleg egy szutyok. Nem bántásból mondom, tudom, hogy sokaknak nem telik jobbra de nagyon gyenge a kasztnija.

2012. júl. 7. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/70 anonim ***** válasza:
69%

Látom sokan írnak a suzuki kasztnijáról, hogy gyenge. Ezzel nem is vitázhatok, de azért egy apró kérdés:


Akinek X5-ös bmw-je annak a 95%-a nem 90-nel megy a 90-es táblánál valljuk be. Akkor most hogy is van? A suzuki kasztnija gyenge egy 90-es csattanáshoz, míg a bmw kasztnija nem papír egy 160-as ütközéshez?

2012. júl. 30. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!