Milyen autót ajánlanátok?
Hülyék mindig voltak és lesznek is, a hozzánemértés mellet dumálás pedig tipikus magyar szokás.
Elárulom a nagy titkot: pont mindegy milyen motor, benzines vagy diesel, ha nem kapja meg az időszakos szervizeket és nem cserélik a kopó alkatrészeket, emellett tapossák mint a barom 100E km alatt generálozni kell. Rendes használat és karbantartás mellett egy motornak MINIMUM 350-400E km-t ki kell bírni bontás nélkül átlagban.
Persze lehetnek gyári vagy konstrukciós hibás alkatrészek benne, de általánosságban így van.
Láttam már huszonéves BMW-t flott állapotban, meg olyat is ami 5évesen ment a bontóba, mert GTK lett volna a helyreállítása.
Lényegében minden annyira megbízható amennyire karbantartják és vigyáznak rá.
De itt be is fejeztem az offolást. :)
Az egy dolog, hogy ennyi meg annyi km-t mentél ezzel meg azzal. Inkább az a kérdés mennyi ráfordítással. (pl. egy porlsztócsúcs sem 2ft)
A másik, hogy lehet egyszer, te is kifogsz egy fostalicskát
Persze, hogy nem 2ft, viszont csak 6liter eszik a kocsi a 2.0 benzines motorú passat 8literjével szemben és ha ezt visszaosztod mondjuk a megtett eddigi 500.000 km-re csak a 2 literes fogyasztásbeli különbséget és azt ne szorozd meg többel mint 250ft, akkor mennyit kapsz? Hát kijön belőle pár porlasztócsúcs nem? Egyébként meg pd elemet nem kellett a kocsiban cserélni. AMiket cseréltem benne:
- vizpumpa
- turbó, a többi az már mindegy, hogy diesel vagy benzines a motor, mert egy kavicsot a benzinessel is kaphatsz ami miatt kilyukadt a hűtő, illetve féktárcsát is kell cserélni a benzinesen és társai...
Egyszóval a kérdésre válaszolva, egy A4,320d,C220, Passat, Octavia, Superb mind tökéletes választás lenne.
Ez a porlasztócsúcs hiszti is csak egy parasztvakítás. Általában az szokta hangoztatni aki a szomszédja ismerősétől hallotta, hogy sz.r!
Ha normális kúton tankol az ember és rendszeresen cseréli a gázolajszűrőt akkor semmi baja nem lesz a porlasztócsúcsokkal.
Egyébként nem kell újat venni, fel lehet újítani őket...
Több dízel autóm volt már. Tapasztalatból írok...
A140L ha veszel egy használt kocsit, te ránézésre meg tudod mondani, hogy az előző tulaja hogy szervizelte, főleg ha kereskedésben veszed, és nincs szervizkönyve.
Egyébként azt elmondanám, hogy cr dízel annak jó aki sokat autópályázik, de minimum százezreket rak bele, mivel a belvárosban való araszolgatás, többet árt a motornak mint használ.
Plusz elmondanám neked pl a porlsztócsúcsokon kívül a nagynyomású szivattyú is egy idő után megadja magát, ami azzal jár hogy kicsi fémrészecskék kerülnek az üzemanyagba. Ami ugye kihat a porlasztó csúcsokra is. De ha már említetted a felújítást, abban szerintem egyet értünk, hogy nem feltétlenül annyi lesz az élettartama, mint egy újnak, ezen felül az sem ritka jelenség a Common Rail rendszereknél, hogy az injektor beleszakad a hengerfejbe, ami már nem csak egy sima szerviz, hanem plusz hengerfej javítást jelent(plusz idő plusz pénz).
De ha esetleg érdekel a porlasztócsúcs mítosz, vagy úgy általánosságban, a Common Rail motorok, itt van néhány okosság.
Akkor ezt kiveséztük.
Mellesleg nagy ívben leszarom, ha lepontozzátok az igazságot, (nagy tudású traktor dízelesek).
És mellékesen, ha lehet, a jövőben olyan ne ossza az eszet, akinek fogalma sincs az új dízelekről (euro1-es dízel tulajdonosok)
Na további jó kontárkodást, csicskák!
UI: le lehet engem pontozni,...le lehet,...majd lesznek ujjak...lesznek...
:)
"Nagy tudású traktor dieselesek..."<- Hát Te valami ritka nagy tudású ember lehetsz! Egyébként képzeld el, hogy vannak még néhol elvétve Ford TModellek, miért nem azt ajánlasz a kedves kérdezőnek? Nem diesel, tehát jó!!
Bizonyára fogalmunk sincs az új dieselekről, de mire is gondolsz? Mondjuk egy 2010-es 730d elég új neked?Vagy a 2007-es 535d?
"Na további jó kontárkodást, csicskák!"<- Ez alapján kb. 18 éves lehetsz, de az intelligenciád sajnos óvoda óta nem fejlődött, de tudod mit!? Nem is probléma! Húzd ki magad otthon a székben ülve, hogy interneten keresztül be mertél szólni valakinek, mert az ilyen amelyik kutya ugat, az nem harap nyikhajok, mint Te is, itt élik ki magukat, mert a valóságban úgy reszketnek bárkinek is megmondani a véleményüket mint egy 3 hetes kiscica. Tehát most húzd ki magad, de szerintem a legjobb lenne, ha kinyomtatnád és ezzel mennél és a fiatal kislányoknak ezzel bizonyítanád, hogy milyen kemény férfi is vagy Te.
Kíváncsi lennék, milyen autód van egyébként és, hogy mennyi pénzedbe kerül fenntartani...
Ha értenéd is amit olvasol, nem tennél fel ilyen böszme kérdéseket te nagy tudású napközis. A gyengébbek kedvéért, mint te is vagy, kifejtem érthetően, hogy te is megértsd (új dízel=Common-Rail= euro4) Az ugató kutyáról pedig annyit, te ismersz olyat aki neten keresztül harap? Te nagyon hülye vagy öcsém. Megmondjam te ki vagy? Egy 18 éves kis koporsószög, aki apu autókereskedésében kocsit mos egy kis zsebpénz reményében, ezért is érdeked CR dízelek fényezése.(ezekben a válságos időkben) Ha azt mondod, hogy húzzam ki magam, én azt mondom neked, hogy te meg búj el inkább. És mellesleg, nem ártana gyakorolnod az értő olvasást is.
Na szevasz jó gyakorlást!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!