Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Le szoktad mosni a kocsid...

Le szoktad mosni a kocsid motorját, motorterét?

Figyelt kérdés
Én szeretem,ha ki van takarítva a motortér,ha nem poros,koszos.Természetesen nem eladásra, hanem magamnak.Ti hogy csináljátok?
2012. ápr. 16. 20:09
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
Jó de nektek autókereskedőknek nem is számít egy autó állapota,hiszen mindegyik garázsban tartott,idős fogorvosházaspár hölgy tagjáé,akik ausztriában élnek és csak a templomig mentek el vasárnaponként és ez nem egy leharcolt lelakott tuningolt céges autó,sosem cigiztek benne a 20 év alatt és valós a 94 ezer km is benne,ez nem visszatekergetett :D:D:D:D ... egy ilyennek az sem árt ha egy tűzoltófecskendővel mossák le,hiszen annyira rendben van az autó :)))
2012. ápr. 18. 13:32
 12/16 anonim ***** válasza:
Most mi a problémád lényegében? Miért baj, hogy így mosom le, ha utána nincs semmi baja az autónak? Ha ettől elromlik, akkor én javítom meg. Miért zavar ez téged?
2012. ápr. 18. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
Amúgy meg ha annyira jó nekünk, akkor nyugodtan állj be közénk! Bárkiből lehet autókereskedő, nem kell hozzá különösebb végzettség. Előtted a lehetőség!
2012. ápr. 18. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:

Jól van,ne kapd már fel a vizet.Amit írtam az poén volt,nem sértegetni akartalak vagy ilyesmi!

Csak ezeken a hirdetéseken az egész ország röhög,itt a gyakorin is sok komment van azzal kapcsolatban :)

Ráaádul a multkor olvastam egy interjút egy kereskedővel,aki azt mondta hogy a vevők kényszerítik őket csalásra és ők csak azt mondják amit hallani akarnak.

De azért a dolgok nem így működnek szerintem.Baromira fel lehetne pörgetni az autópiacot ha az embereknél lenne hitele a kereskedőknek!Ha egy kereskedő átnézetné egy szerelővel a kocsikat és igenis vagy rendbe tenné vagy ráírná hogy még mire számíthat a vevő javitás terén akkor az emberek igenis a kereskedésekbe járnának,ahol egy helyen van minden,át vannak nézve stb.És ha reális árakkal dolgoznának,nem tudom hogy egy 300 ezret futott kocsiért hogy lehet másfél meg kétmilliót elkérni.

De ami jelenleg itthon van,az nevetséges,az nem autókereskedés,semmi szolgáltatás nincsen benne.Mindent ráírnak,csak valaki elvigye.Arra nem is gondolnak hogy mennyire zavarja az embereket ha hülyének nézik őket,pl amikor egy 25 éves kocsira ráírják hogy 98 ezer km-t ment... mindegy lehetne folytatni estig.Egy kezemen meg tudom számolni hogy hány olyan helyen voltam(várj...ööö... EGY ilyen volt) ahol a kereskedő köszönt amikor beléptem,odajött,behívott,megmutatta a kocsit,amit kérdeztem,arra mindenre tudott válaszolni,komolyan annyira szimpatikus volt hogy majdnem ott helyben megvettem a kocsit,ráadásul okésnak is tünt,úgy látszott stimmel minden...

Na mindegy...

Te milyen kereskedő vagy,Neked mi erről a véleményed?

2012. ápr. 18. 21:28
 15/16 anonim ***** válasza:

Mi csak fiatal valós km-es autókat árulunk. Nagyon ritka, hogy nálunk 100e-nél több legyen egy autóban, vagy 5 évnél öregebb legyen. Töröttel, szarral nem foglalkozunk. Szidjuk is a kintről hozott visszatekert szutykokat rendesen.


Egyébként a kereskedő annyiért adja az autót, amennyiért úgy érzi, hogy el tudja adni. Nem ő tartja fent az árakat, hanem van egy piaci ár, amennyit ér az autó. Minden annyit ér, amennyit adnak érte. Ha nem tetszik az ára, nem kell megvenni. Mindig jönnek ezzel a dumával, hogy "ne vegyél kereskedőtől pampampam". Kíváncsi lennék, hogy mondjuk a 2005 utáni Suzukikból hányat árul nepper, és hányat nem. Az a néhány, amit tulajdonos árul az meg horribilis árakon van, mert a saját autójáról azt hiszi mindenki, hogy az mindenek felett van. Innentől kezdve marad a kereskedőtől vásárlás.

2012. ápr. 18. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 Rayfe válasza:

Így több mint egy évtizeddel későbbre is.

Én tavaly itthon végeztem teljes motortér mosást, alul-felül.

Egyik válaszoló írta, "sarkítva régi autókban könyebb volt kevesebb érzékelő" stb... 99'-es fiestáról van szó, egy-két motortér módosítással. Egyszerűen megoldható, nyitott légszűrő("sportlégszűrő") le, szívócsonkot celofánnal, és ragasztószalaggal könnyedén "betömni" letakarni, kartergáz szűrőt szintén (fentebb említett módosítások).

Igazából ennyi volt, motortér mosó aktív habbal, és magasnyomásúval neki estem alul-felül, majd vártam, hogy a nap tegye a dolgát. Aztán pár óra elteltével, egy szintén motortér ápoló spray-vel bepermeteztem az egész motorteret, impregnáló, porvédő.... ápóló. Egyetlen egy hibát vétettem, amire figyeljen mindenki, az egyik válaszoló szintén megemlítette a trafót, és a gyújtást, konkrétan ebben a motorban egy "lyuk"ban vannak a gyertyák, és csak burkolat fedi, ami a gyertyakábeleknél nincs tömítve, ergo befolyt a hab, és a víz, de nem ez tett be neki, nem húzott át, meg stb.. mint kiderült a 4. gyertya kábele a trafónál meg volt szakadva a szigetelés, és ott nyírta ki, konkrétan 4. henger gyertya trafóját +1 henger ;D

Sok hiedelmet hallanai, hogy akksit ki kell venni, bizti táblát le kell takarni.... hát nem. Ami nem zárt rendszer (motor), onnan elpárolog a víz, ha napon hagyon. Csak addig nem ajánlatos ráindítani, ha csuron víz a motortér, csak azért, hogy felmelegedjen a motor, és gyorsabban elpárologjon a víz.

2023. máj. 10. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!