Tapasztalt Suzuki vezetők?
Kezdő nőnemű vezető vagyok ezért ha nem szakszavakkal írom a kérdésem bocsánat!
A köv. történt ma: Beültem a kocsiba elindult elmentem vele kb. 1 km. Bevásárlás vissza a kocsihoz és nem indult el. Aztán lett segítégem és pár perc türelem után elindult, viszont az egyik henger nem ment és brutál rossza hangja volt a kocsinak. A segítő úr valamit megpiszkált a motorban és utána helyre is jött a probléma. Jártak a hengerek és hazajöttem.
Mi lehetett a gond?
Köszönöm a válaszokat!
Suzuki mi, benzines vagy dizel, milyen korú, mennyi km, egy ideje ég e sárga hibavisszajelző a müszerfalon, tankoltál e bizonytalan forrásból üzemanyagot, üzemanyagszürő és/vagy gyertya volt e cserélve valaha???
Ha csak ott mókolt elöl akkor valszeg gyertyára nyomkodta vissza a kábelt, de igazithatott aksit is és meg is szivhatta magát a motor ami miatt rossz hangja volt egy ideig, de sok mindentöl függ, pl hogy benzines vagy dizel vagy pl hogy modern autó e mert akkor nem fér hozzá alapvető dolgokhoz mint anno egy zsigulinál. Némelyiknél még az aksi is takarva van.
Tehát milyen autó?
egy 96 os benzines 1.0 77.000 km (nem tudom fordult e már, annyi hogy 4 évig állt most lett rajta levileg minden megcsinálva nincs két hete. Lukoilnál tankoltam a mult héten.
Köszönöm válaszod!
"most lett rajta levileg minden megcsinálva nincs két hete"
Mi az a minden? Soroltasd fel velük.
Üzemanyag rendszer hibájának gondolom, azon belül is hogy koszos, üzemanyagszürő lett cserélve, illetve ha lett is 4 év állás bőven elegendő ahhoz hogy újra cserélni kelljen.
Ki kell takaritani az egész cuccot ha visszajön a jelenség, ha nem akkor átvonult rajta a kosz. Ha visszatér a jelenség majd lesz hibajelzés pár alkalom után.
Azt pedig véletlennek gondolom hogy elöl mókolt a férfi és beindult, de ha mégis köze van hozzá talán gyertyapipát igazithatott.
Úgy indist hogy ad rá a gyújtást minden esetben, várj 3-5 másodpercet majd utána inditás, mint ahogy dizeleknél látod mikor várják az izzitógyertyákat, ezzel segitesz a kocsinak.
77ezer km sansztalan, ez inkább 277, de ha nem mentek elötted jéghideg motorral állandóan, volt benne olaj minden esetben és te is igy használod akkor ilyen 400-at elmegy nagyobb gondok nélkül a motor.
Kérdező! Elsősorban azt javaslom, hogy a Lukoil kutat gyorsan felejtsd el. Omv vagy Shell! Másodsorban érdemes lenne a gyújtógyertyák vagy a gyújtótrafó környékén szétnézni.
Merre laksz? Hátha tudunk ajánlani egy hozzáértő, korrekt szerelőt.
Ezt a lukoilos figyelmeztetést én is többször hallottam, főképp a suzuki szervizekben és persze mindig akkor mikor gond volt az autóval. Még akkor is felmert mikor szimpla elektromos gond volt. Arról tájékoztattak hogy a lukoil olyan adalékot használ amit a suzuki nem visel jól, na most ez úgy ahogy van zagyvaság.
Egyrészt ha igy van akkor vagy a suzukit kell kivonultatni az országból vagy a lukoilt, pereskedjenek melyikük nem követi a szabályozást.
Másrészt pedig 330ezer km-t mentem el egy hasonló autóval gond nélkül (ami azóta is vigan szalad az utakon) és bőven volt benne lukoilos tankolás.
Kedves A140L!
Köszi a válaszod Neked is!
Zuglóban lakom, van itt egy kedves autószerelő Ő szokta bütykölni a kiskocsit.
Luoilról tudnál bővebbet mondani? Esetleg linket is?
Jellemzően azért tankolok ott mert olcsó...
"Luoilról tudnál bővebbet mondani? Esetleg linket is?
Jellemzően azért tankolok ott mert olcsó..."
Annyit tudok róla elmondani, hogy én is próbáltam és elég darabosan, dadogva járt tőle az autóm. (ahogy a Mol üzemanyagtól is). Átszoktam az Omv-re, Shell-re és sokkal halkabban, selymesebben dolgozik a motor. Rájöttem, hogy érdemesebb 2,-3ft-al drágábban tankolni, normális kúton.
Tudod, van a mondás az olcsó húsról meg a híg levéről! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!