Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vw 1.9 Tdi, vagy PD Tdi?

Vw 1.9 Tdi, vagy PD Tdi?

Figyelt kérdés
Minél kisebb fogyasztás, illetve szerviz költség a cél. Tdi-ből a 110 le-set, PD Tdi-ből a 114 le körülieket néztem.

2012. márc. 5. 15:36
1 2 3
 21/28 anonim ***** válasza:
100%

19es:


Szakmai tudásod valószinüleg nem a legmagasabb. Valóban az EURO 4/5 szabvány nem teljesitése miatt váltottak. kb Fél millió PD motort adtak el(ha nem többet)..

Egyébként a PD a legjobb hatásfokú motor amit valaha gyártottak.

2012. ápr. 11. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/28 anonim ***** válasza:
26%

Kedves 21-es

Én nem vitatom a te szakmai tudásodat. Én amit Írtam nem hülyeségből írtam le. De ha kételkedsz benne hogy rossz konstrukció a PD-TDI akkor Győrben az Audi-nál nyugodtan kérdezz meg egy mérnököt hogy mi a véleménye róla. És nagyon sok autószerelő is elítéli a PD-TDI motorokat. És az szerintem nagy túlzás hogy a világ legjobb motorja. A világ legjobb személyautókban található motorja az a TOYOTA meg a MERCI, és ezektől a volkswagen még igen messze áll (kivétel a TDI motorjuk). De csak addig amíg nem fog elkezdeni caterpillar motorral személyautót gyártani :D

2012. ápr. 11. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 anonim ***** válasza:
100%
Nem a legjobb motor, a legjobb HATÁSFOKÚ motor.
2012. ápr. 11. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 anonim ***** válasza:
Na azert a Catepillar motort hagyjuk...nagyon jo nagyon szep, meg a megaStrukturakban kifenyezik, de azert az 120E uzemora nem oda buda...ha sajat kategoriajaban hasonlitjuk ossze akkor a JD motor keresztbe hosszaba megeszi...
2012. ápr. 12. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 anonim válasza:
54%

Hello! A3 2004-04. ambiente 2.0 140 + chip 269 000km!!!!!!!!!!!!!

Nekem nem gond a pd csere és nem azért cseréltem mert elromlott!! CSAK jót tudok irni róla és mikor szétszedtük semmi baja nem volt!! Magam szedtem ki pd kiszedövel az elemet kikocogtattam és elémtárult a Bosch pumpa, az elem garantálom elment volna még minimum ennyi, a gyártás a költségek miatt ált le de a common rail sem aranybánya a maga 100 000 ft os fuvókák és a 250 - 350 ezer a magasnyomásu + munkadij!! NEM arról van szó,hogy ez vagy az a rendszer szar hanem eleve a dieselnek a fenntartása drágább!! Akinek nincs pénze autózni az ne játszon ilyet és vegyen egy hulladékot abban nincs kettös lendittö, az enyémben van mert megvettem akartam hogy legyen, ez az autó megérdemli az elismerést mert aki még nem hányt a saját kocsijában az ebbe összejöhet. Mert a nyomatéktól agyvérzést kapsz azt garantálom!! Sajnos mára magyarországon státuszimbólum lett az autó, bárki lehet gazdag és sikeres egy prémium kategóriás autóval aki negyed magával bérel egy albérletet. Igen elcseztek egy szériát és ki is orvosolták és nem a legolcsóbb konstrukció de akinek ez drága vegyen egy benzinszopó swift et dobjon rá felnit és felejtse el a luxust. NAGYON JÓ AUTÓK A 2.0 PDTDI -k!!! Rossz hire a sok széthajtott céges autók miatt van meg a sok hozzá nem értö szereló miatt aki csavarhuzóval áll neki gyertyát cserélni. És igen a hibás Siemens pumpák miatt is de ha még 269 et elment volna a pumpa nem is duzzogtam volna. leirhattam. azzal nem is jövök,hogy haveromnak igyegugy mert audikat szerelek 20 éve és nem benzinest csak én megtanultam elötte mielött kinyitottam a moroháztetőt....

2013. júl. 4. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/28 anonim ***** válasza:
a kétliteres pdtdi pont hulladék, nem véletlen hívták őket vissza. a siemens gyártotta bele az elemet, nem a Bosch. ingyen cserélték hiba esetén bennük ráaásul. az 1.9-es még jónak mondható.
2013. júl. 18. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/28 anonim válasza:

A PDTDI közvetlen befecskendezéses motor, melynél az üzemanyag adagolófúvókákon keresztül jut az égéstérbe. Az adagolófúvókákat mechanikusan működteti a vezérműtengely. A baj az, hogy maga az adagolófuvóka bonyolult felépítésű, így ha elromlik, akkor drágább a javítása, mint a hagyományos osztott égésterű régi TDI-knek. A vezérműtengelyt a vezérműszíj hajtja meg, melyet ha nem cserélnek időben, a vezérműtengely nem a kellő időben, és nagyobb erővel foglya működtetni a fúvókákat, melyek így nagyon gyorsan tönkremennek.

Összegezve tehát ha PDTDI-t akarsz venni, olyat vegyél, melyet rendesen karbantartottak, így mindig időben cserélték rajta a vezérműszíjat.

2014. jan. 9. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 anonim ***** válasza:
Utolsó : mindig ,minden autón először vezérlést és olajat kell cserélni . Soha ne bizz a "ki volt az cserélve tesó" dolgokban. Egy jobb vezérműszíj 70-80e km után is ugy néz ki mint egy uj ( na jó a sima felülete esetleg kicsit fényesre van kopva,de ez már pár ezer km után is jelentkezik) - nem egy nagy beruházás és tudod,hogy jo ideig nem lesz gond vele.
2014. jan. 9. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!