Vw 1.9 Tdi, vagy PD Tdi?
Figyelt kérdés
Minél kisebb fogyasztás, illetve szerviz költség a cél. Tdi-ből a 110 le-set, PD Tdi-ből a 114 le körülieket néztem.2012. márc. 5. 15:36
1/28 anonim válasza:
A PD re szavazok. Nyomatékos, alacsony fogyasztás. Nem véletlenül tettek a Audi A2 3L és Lupu 3L be is PDTDI motort. Szervizköltség nem hinném, hogy több lenne, mint a sima TDI-nél. 2 autóm volt PD, mind2 egyenként 200e futott, és nem volt több a szervizköltsége, mint egy 1.3 suzukinak(csak kopó alkatrészek)
2/28 anonim válasza:
Aztán majd 330 000nél PD elemcsere, aminek az árából vehetsz egy suzukit :)
3/28 A kérdező kommentje:
Szóval akkor szerinted is sima Tdi?
Az kb hány százezernél szorul javításra? Tudom nagyon sok mindentől függ, de kb.
2012. márc. 6. 11:46
4/28 anonim válasza:
utolsó válaszoló:
Ez a magyar baromság. A PD elem, ha nem csak városban használod, akár 800e km is kibír. A PD rendszerről az terjedt el, hogy szar, de csak azért, mert a legtöbb ilyen autónál alapból tekerve van az órája. És ha 200e nél 50e re letekernek....
A PD a legjobb hatásfokú motor amit valaha gyártottak.
Én csak ajánlani tudom.
lásd videó:
5/28 anonim válasza:
Nem írtam, hogy nem ajánlom. A kettő közül inkább a PD-t venném. Viszont VAG szerintem nem véletlenül cserélte 7-8 év után a PD technológiát CR-re.
6/28 anonim válasza:
Azért cserélte le (gondolom ezt te is tudod :) ), mert nem felelt meg az újabb EURO szabványoknak, a fejlesztése meg drága lett volna.
Egyébként állítólag már tervezik az EURO 5ös PDTDI-t, hogy mennyi az igazság benne, nem tudom ;)
7/28 anonim válasza:
Há' azzal kicsit el vannak késve, mert 2014-től jön az euro6 :(
8/28 anonim válasza:
Üdv!Szerintem PDTDI-t vegyél! Családban van egy 2000 Golf 4 PDTDI(AJM motorkod) 116 lovas 6 sebességes. 5literből el lehet vele járni 285nm.A kasztni 1406kg forgalmi szerint,és elég szépen viszi ez a 116lo,és a 285nm.200.000KM van benne és még eddig komolyabb baja nem volt.Nagyon jó kis technikák ezek a PDTDI-k(nem "zörögnek"annyira mint a TDI-k).PD elem cseréje kicsit drága,de ha nem kannázol akkor simán megúszod PD elem csere nélkül.TDI-t is tudom ajánlani (abból 1.9 TDI 90 lovas 1Z-t,meg 1.9 TDI 110 lovas AFN.)Kicsivel olcsóbb alkatrészek hozzá mint a PD hez.Városba ez is 5 6 litert eszik,szóval ez is megbízható technika!Remélem segítettem a kis szövegemmel! Ha bármi kérdésed van írj PRIVIT és válaszolok rá! Üdv
9/28 anonim válasza:
Meg egy voks a pd-re . 132lovas passatom van , 190e-km el vettem kint , most 300e felett vagyok . A turbo mar lepukkant rola(nagyreszt a sajat hulyesegeim miatt) ,de pd elemekkel nincs gond . Egyebkent a 116 lovasba es ebbe is kb 60eFt a teljesen uj befecskendezo darabja,de kaphatsz felujitottakat fel ev garival mar 20eFt-tol . A hagyomanyos dizel eseteben sem jossz ki sokkal olcsobban ha adagolot kell javitani vagy csucsokat cserelni es velemenyem szerint kb ugyanannyit bir,de sokkal nagyobb dinamikaval .
10/28 anonim válasza:
Én is a PD TDI-re szavazok.Erősebb , nyomatékosabb mint a sima turbó dízel.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!