Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kétütemű motoros kérdés, azon...

Csigarena kérdése:

Kétütemű motoros kérdés, azon belül MZ 250. Mire utalhat az, hogy indulás után jól húz, viszont huzamosabb utazás után egyre gyengébb és az egész motoron érezni hogy "rezeg"?

Figyelt kérdés
Nem rángat, egyszerűen vibrál de a kormányban már eléggé felerősödik és igen elviselhetetlen/bosszantó.Talán rossz keverés lenne?Ha lehet olyan írjon aki egy kicsit is ért hozzá :)

2012. febr. 25. 00:16
1 2 3
 21/25 A kérdező kommentje:
kár hogy nem ilyen tv megy..autókereskedőket szoktam nézni ..de ha lenne motoros :)
2012. márc. 2. 07:33
 22/25 anonim ***** válasza:

Olyan hosszú műsort nem adnának le a TV-ben... :D


Meg azért az Autókereskedők nem arról szól, hogy tökéletes legyen, hanem hogy eladható. Vannak olyan ismerőseim - meg talán én is ilyen vagyok - akik képesek 2-3 órán keresztül csavarokat válogatni, mert a Pancsin még 14-es laptávolságú volt a 8-as csavar, manapság meg 13-as (akkora kulcs megy rá). Szóval ha eredetit akarsz teljesen, akkor válogatsz, takarítasz és azt teszed vissza feljavítva. Mondjuk a tévében ez nem mutatna valami jól, hogy a manus overállban ül egy műhelypad mellett, egy csavarral teli vödör balról, két doboz jobbról, kezében a tolómérő és játszik órákon keresztül... :)

2012. márc. 2. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 A kérdező kommentje:
kicsit elferdítettem a téma menetét.szóval korábban én már nézegettem a gyertyát most egy ngk-t vennék mert aszondják az jou :D a színe világos arany.legutóbb elég olajos volt(?) és állítgattam a karburátoron (szűkebbre vettem a súbertűt (azthiszem igy hivják) meg csavargattam állítgattam az alapjárat/keverékszabályzót) és ritkább keveréket használtam (am totál amatőr vagyok és próbálgatással csináltam) szóval addig folyamatosan gyengébb volt de legalább végig ua. a teljesítményt hozta.Most viszont a fent említett téma van
2012. márc. 2. 12:01
 24/25 anonim ***** válasza:

Hááááát... A gyertyákról mindenki mást mondd, és más márkára esküszik. Szerintem azt használd ami szimpatikus vagy amit meg tudsz fizetni.

A lényeg a hőérték, ami azt mutatja, hogy az égés közben kapott hőből a gyertya milyen gyorsan ad át a hengerfej felé. Magyarul hogy tartós üzemben mennyire melegszik fel a gyertya: ha túl meleg, akkor lehet a szikra előtt meggyullad a benzin-levegő keverék, ha túl hideg, akkor nem ég (tisztul) le róla az olaj és a benzin.


Persze ha nagyon sokat kap (vagy annyira sok az olaj a benzinben) nincs az a gyertya ami eleget tudna tisztulni.


Mindenki saját magához állítja be a motort, aki csak gurulászik annak kevesebb benzin is elég lehet, de aki tartósan és állandóan tépi a gázszektort annak több kellhet, mivel az olajos benzinnek komoly hűtő hatása is van - erre szokták viccesen azt mondani, hogy ezek is részben folyadékhűtésűek. :) Így okozhat túlmelegedést a szegény keverék.


Azt tudnám tanácsolni, hogy gyárihoz közeli beállításokra tedd vissza a karbit, tegyél bele valamilyen márkájú gyári hőértékű gyertyát (erről a veterános fórumról letöltött kezelési útmutatóból kapsz információt, de a helyi motorosboltban is tudni fogják valszeg mi a gyári). Aztán motorozgass és ha pl.gyengének érzed adj még egy kis benzint. De ha olajos marad a gyertya (megfelelő keverési arányok mellett), akkor vagy picit visszaveszel a benzin mennyiségéből, vagy beteszel egyel magasabb hőértékű gyertyát.


Egyéb kérdés?

2012. márc. 2. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 A kérdező kommentje:
én csak két város távolságát (25-25km naponta) teszem/tenném meg és nem gyilkolom csak pöfögök :D most munkahelyen vagyok,de otthon végigzongorázom..egyelőre nincs kérdésem és köszönöm a válaszokat zűdpacsizok is:)
2012. márc. 2. 13:42
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!