Kétütemű motoros kérdés, azon belül MZ 250. Mire utalhat az, hogy indulás után jól húz, viszont huzamosabb utazás után egyre gyengébb és az egész motoron érezni hogy "rezeg"?
K G:Igen pihenés után jobb egy kicsit.A kipufogót kitisztítottam,úgyhogy akkor a többit majd.
T55:Nem tudom,hogy volt e cserélve,de szerintem nem.Mindenesetre a hibalista végére rakom ha a többi nem jönne be :)
A főtengelycsapágy nem olyan óriási kiadás. Maga az alkatrész nem katasztrófálisan drága, csak sok vele a munka. Ha esetleg kiderülne hogy a csapágy rossz, akkor úgysincs a cserén kívül más választásod.
De ne aggódj még ezen, inkább próbáld megoldani a problémát. Felvetettünk egy pár lehetőséget, azokat ellenőrizd.
Elsőre mondjuk kezdheted a gyertya kivételével, annak a színe sokat elárul. Egészséges esetben barnás, minél kevesebb a benzin annál világosabb, minél több annál feketébb. Ha pl. sárgásfehér, akkor a benzin kevés, így pucolás, esetleg állítás..
Nagyon alapvető dolog, de érdemes megnézni a gyújtást is. A megszakító kophat, ettől a gyújtásidőpont változik és esetleg termelődhet több veszteséghő, amit nem bír rendesen elvezetni a blokk. Ez is egy "gyorsszervíz", szintén nem kerül semmibe.
Ha ezeket ellenőrizted, 100% hogy jók és megfelelően működnek, de a probléma még fennáll, akkor lehet egyéb ügyre gyanakodni, pl. nem megfelelően bekevert benzin-olaj.
Itt találsz olvasnivalót. :) Jó fórum, igaz nem szerelési kérdésekkel foglalkoznak/foglalkozunk, inkább az eredetiség/papírmunka/alkatrészek körül folyik a társalgás. :)
Itt is van pár, pl. a Ternai-féle "A motorkerékpár" könyvből generációk tanulták meg a mkp. működését és alapvető dolgait:
Mondjuk regisztráció kell, de pár perc és ingyenes. Már csak a letöltésekért megéri. :)
Ami eszembe jutott a szoci motorokról: ha végigprüttyögök az utcán a Pannóniámmal azért megfordulnak ám az emberek. :D
A fényezésen, a krómozáson és az ülés újrakárpitozásán kívül minden az én munkám rajta. Az utolsó csavarig szétszedtem (a blokkot is), minden egyes alkatrészt elmostam, leellenőriztem, ha rossz volt vettem elő másikat, ha jó volt visszaépítettem. 2009 nyarán vásároltam a gépet, úgy hogy egy csirkeólból tolták ki, tavaly nyár végén már gurult rendszámmal. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!