Kompersszor vagy turbó?
A Bugattinál soha nem arról szólt a fáma, hogy az lenne a világ legerősebb autója, hiszen gyorsulásra építenek 1500, 2000 meg sokkal több lóerős autókat is.
A történet arról szól, hogy a Bugatti Veyron a világ legerősebb olyan autója, amely emellett komfortos, minőségi kívül belül, és nem csak egy célgép, mint a sok átalakított szanaszét húzott Skyline, vagy a dragsterek, amik nem is autók a szó klasszikus értelmében.
Szal ne azt nézd, hogy két v8-ból meg 4 turbóból csak 1000 lóerőt hoztak ki (a Supersportnál változat amúgy is 1100 felett jár már vmivel), hanem azt, hogy ha 430-al nem is, de 200-300-al tartósan tud hasítani, onnan még gyorsul mint az állat, közben viszont belül csend és nyugalom, navigáció, hifi, meg minden amit amúgy egy normális autóban is elvár az ember.
Sokan szeretik szidni, mert az efféle rekordereket divat fikkantani. Őszintén? Én sem vagyok oda érte, szerintem ronda, és felesleges igazából. De mint technikai vívmány elismerésre méltó, mert nagy a szájuk azoknak, akik a Skyline-al meg a Viperekkel dobálóznak, csak azt felejtik el, hogy azok sehol nincsenek a Veyronhoz képest kényelemben, presztízsben, minőségben.
Kb. mintha almát a körtével...
Jo, itt most nem is arrol van szo, hogy kinek mije van, ketlem h az elozo valaszolonak Viperje van, de nem is allitotta.
A lenyeg, hogy mindent a helyen kell kezelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!