Twinx kérdése:
Mitől rángat az autóm menet közben?
Figyelt kérdés
Szóval egy Peugeot 406 2.0i Turbo autóról van szó. Az egész ott kezdődött hogy vettem egy univerzális turbónyomás szabályzót mert a gyári szarakodott vlmikor 0.5 bar nyomás, valamikor 1 bar nyomás... na igen szóval kicseréltem és a nyomás 1,1 bar lett nagyon jól megy vele, de itt jön a rángatás. Amikor meglépem neki akkor bizonyos fordulatszámtartománynál lefúj a lefújószelep, leesik a nyomás, nagyon nagyot ránt az autó és 1 másodperc mulva a nyomás megint 1,1 bar. nyomom tovább a gázt és előlről kezdődik megint. remélem valaki tud segiteni. köszönöm2011. dec. 5. 13:38
1/5 anonim válasza:
A baj, hogy a gyári érték 0.7 Te 1.1 en hajtod. Ok hogy jól megy de kevés neki a cucc. Mapszenzor, adagoló utánaállítás szükséges vagy gyári alkatrészt vegyél bele ne után gyártott vackot.
2/5 A kérdező kommentje:
de a gyári nyomás szabályzóval is feltudott menni 1,1 barra csak nem mindig..olyankor jól ment, húzott..valamikor meg megálltam pirosnál pl akkor meg csak 0.5 baron ment.szóval valamikor jól ment valamikor nem. ja és amugy ezt 1-es, 2-es, 3-as sebességbe nem csinálja. csak 4-esbe és 5-ösbe.
2011. dec. 5. 14:07
3/5 anonim válasza:
kedves kerdezo...a gyari nyomasszabalyozo szelepednek a vilagon semmi baja nem volt.......remelem te se gondoltad komolyan hogy a pirosnal alapjaraton is 1bar-t fog tolteni a turbo......lehet eddig nem volt vilagos a szamodra de a turbo a fordulatszamtol fuggoen tolt.......ugyhogy nincs annak a kocsinak semmi baja......max darabos a benzined
4/5 A kérdező kommentje:
nem érted a kérdést... 1-es,2-es, 3-as sebességben az autó tökéletesen tölt 1,1 bar nyomással. 4. és 5. sebességben kb 4000 fordulat felett kezd el rángatni kb 120 km/h felett. amikor meg pl pirosnál megálltam azt ugy gondoltam hogy ha meglépem neki és csak 0.5 bart töltött..nem beszéltem én alapjáratról:) tuti hogy szarakodott a gyári.. nem lehet olyan hogy egyszer kicsi a nyomás egyszer meg nagyobb a nyomás:/
2011. dec. 5. 17:55
5/5 Dozer007 válasza:
Az első válaszoló hozzászólását fontold meg. Véleményem szerint is sok neki az 1,1 bar.
Valószínűleg terhelés alatt nem tud elegendő üzemanyagot adni a hengerekbe, az ECU pedig képes furcsa dolgokat produkálni, ha hibás jelet, esetleg számára értelmezhetetlen jelet kap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!