Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megéri ford mustang-ot venni?

Megéri ford mustang-ot venni?

Figyelt kérdés

vagy inkább az audi bmw luxus kocsikat 6-6.5 millióért?

(mustang is anyiba van)


2011. júl. 12. 00:07
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
100%
20 liter az nem igaz szerintem,31 mpg(7.59)országúton ami egy 300 LE-s kocsihoz nem sok egyáltalán
2011. júl. 16. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
amúgy nekem nagyon tetszik ez az autó
2011. júl. 16. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 Vadmeggy ***** válasza:
51%
Azt a 8 literes fogyasztást szerintem lejtőn mérték gurulás közben. Egyik ismerősömnek egy nagy 8 literes amerikai terepjárója van és az fogyaszt 25-30 körül. 15 alatt sehol nem mész egy 4-5 literes benzinmotorral...
2011. júl. 18. 02:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
46%
Szerintem megéri, igen egyszerű szerkezet, és sokkal szervízigényesebb mint egy Audi/BMW, illetve az alkatrész is jóval olcsóbb hozzá még az USA-ból rendelve is. A 4 literes V6-os nem is zabál olyan sokat, ha nem nyood nagyon neki akkor 10-13 liter körül meg is áll
2012. jún. 24. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
100%

utolsó vagyok, bocsánat, kicsit javítok mert félreírtam:

*sokkal kevésbé szervízigényes

*ha nem nyomod

2012. szept. 30. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 bartha balazs válasza:
60%
Nem nem eri meg venni mert 13-15 liter benzint eszik de ha jol megy neked es szeretnel venni egyet akor igen nekem minden almom hogy egyszer egy ijet vegyek s nekem megadatik ra csakhat nem most,nade az elobirol szolvan aki ijen amerikai izomautot vesz az nem fogja nezni hogy menyit eszik plane hogy v8 as motoral van felszerelve
2014. szept. 12. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
100%

Látszik hogy itt sokan nem értenek hozzá.

Én tíz hónapja vettem 4 évesen, 81e mérfölddel, amikor errefelé (USA) sodort a sors. Megjelenésileg minden elemében a Már a ráncfelvarrott, szerintem jobban sikerült kaszni (2010), de még a 4.0 literes 12 szelepes V6-os őskövülettel.

De a lényeg,hogy ez egy olyan sport és izomautó amit az átlag(Amerikai) könnyedén meg tud fizetni,és fentud tartani.

Hogy mitől tud olcsó lenni, arra nem nehéz rájönni: csak azt kapsz, ami fontos, tehát egy eltalált kasztnit, egy méretes motort, és hátsókerékhajtást. Belül csupa műanyag, minden faék egyszerűségű, kapaszkodó nincs, az ülés előrehajtáskor nem jegyzi meg a pozícióját, fedélzeti számítógép szintén nyista.És igazából ez nem is baj mivel nincs mi elromoljon rajta,mióta nálam van ebben csak olaj és fékbetét volt cserélve.

Persze a 210 paci és a 325 Nm nem varázsol belőle durva erőgépet, habár 6.5 másodperc a 0-60 mph-s sprint, én inkább jól autózhatónak mondanám, persze örömforrásnak sem utolsó, de emögött talán sokkal inkább a hangja és a megfelelő tengely hajtása áll - gyönyörűen kanyarodik jobb lábbal is. :) Az ESP egészen sokat megenged, nem kell kikapcsolgatni, enélkül is szépen kidobja a farát. A lényeg tehát nem a számokban van, hanem az érzésben, abból pedig nincs hiány, mindig mosolyra fordul a szám, ha menni kell valahova, és megpillantom ahogy a beállóban feszít, menet közben pedig azt érzem, hogy szarok az egész világra, nem érdekel semmi, csak a mozi, ahogy sokszáz mérföldön keresztül fogy a széles út előttem.

A hétköznapokban tökéletesen megfelel első számú és egyetlen autónak két személyre, el lehet vele intézni a napi bevásárlást, de az utazásokkor van igazán elemében, autópálya tempónál a hosszú váltónak és a nagy hengerűrtartalomnak hála békésen duruzsol, legalább annyira megnyugtató, mint amennyire hátborzongatóan szép. A fogyasztása ilyenkor 8.5 liter körül alakul, ugyan városban felszökik 13 köré, de ettől az ósdi technikától ezért az élményért cserébe szerintem ezek teljesen elfogadható értékek, igazából magasabbra számítottam. Nem Prius, de nem is akar az lenni, ez most egy másik sztori.

A motort egyébként 2011-től modernizálták, 3.7 literesre csökkent, kapott 24 szelepet és kétoldali változó vezérlést, közel 100 lóerővel erősebb lett (305), és a fogyasztása is csökkent. Szűk két hétig volt nálam egy ilyen is, tényleg kevesebbet iszik, főleg városban, és tényleg jobban megy. A kérdés persze, hogy akkor most örülünk? Papíron igen. A valóságban viszont, habár valóban nagyon jó motor az új 3.7-es, de jó volt visszaülni a sajátomba, aminek a hang az oka. Pörgetve szépen szól az új is, tovább is pörög (nem meglepő a 24 szelep miatt), de valahogy kevesebb benne a spiritusz, elveszett az a gurgulázás, amitől a régi 4.0 literessel 2000-es fordulat mellett is feláll a szőr a hátamon.

2016. febr. 21. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 Nemtomaaaaaaaaaaaaaa válasza:
71%
"népautó" több BMWt vagy AUDIt látsz mint mustangot
2016. okt. 23. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!