Megéri BMW-t venni, tartós autók?
Figyeeelj,most majd jönnek a tudorok! óóóó gazsikáám meg nee veeeddd,vegyééé jóó kis Zastavát...
Amúgy ez sokmindentől függ(legfőképp a tulajtól: mennyire szervizelte,mennyire tartotta karban,mennyire hanyagolta)
ha egy olyan embertől veszed aki épp szerette és törődött az autóval (egy igényes embertől) akkor egészen jó állapotú megbízható BMW-t kapsz!
Nem a KM óra állását és a kocsi évjáratát kell nézni hanem az állapotát! :)
Amúgy sokan széthajtják/motor csere és megy Szlalom/Rally/Drag/Drift versenyekre!
És vannak akik megbecsülik! (nekem egy E30-asom van 22éves és sehol egy rohadás,sehol egy hiba...,igaz sokat ráköltöttem mióta megvan de mára mondhatni szalon állapotú pedig 22éves)!
Kasztni/motor tartós,megbízható,alkatrész ez már hely/személy függő! Fórumokon általában találsz óóccsóó pézzééé hozzá alkatrészt ami jó is,lehet hogy még ki sincs bontva! Bontóban meg ha akad éppen 1-1 akkor meg odaküldenek hogy: bontsd ki éppen ami kell belőle aztán fizess egy pofa sört vagy éppen azt mondják hogy,vedd ki belőle aztán szevasz! Én is így voltam)!
Megéri(persze egy BMW-t nem megvenni nehéz,hanem fenntartani) ,szervíz igényes autó,de cserébe megbízható igényes autód is lesz! :) SOK SIKERT!
Német autó tartós pufffff.....
Jól gondold meg!
Én személyszerint egy Lexus-ra gondolok amikor azt hallom hogy "tartós"
Mert olyan sok 20 év körüli Lexus rohangál európában ? Volt már egyáltalán Lexusod? Van itt olyan fanatic, aki szerint a zsiguli is tartós ..:)
A kérdező meg leírhatná mikori évjáratú 3as BMWre gondol.
17:30-as vagyok,igen volt már lexus-om, és BMW-m és most egy Lexus parkol a garázsban na vajon miért?
Bocs az Off-ért.
Magyarországi használtat, kevés kivételtől eltekintve nem szabad venni. Az emberek ugyanis szeretnek üres zsebbel villantani, de kannából tankolni a dízel bmw-t. Illetve aligha találsz újabb bmw-ket 60-100ezer km futás fölött. Köztudott, hogy Magyarországon minden dízel maximum 170ezret futott, ha 20 éves akkor is. A fiatalabbak természetesen még ennyit sem.
Ha olyan embert kérdezel, aki 300 ezret futott néhány éves bömössel szopta meg, ráadásul nem költött prémium gázolajra, az valszeg nem sok jót fog mondani a márkáról. Akik 0 km-rel vették, és nem csak a vételárra volt meg a rávaló, azok elégedettek a megbízható autójukkal. Merthogy az.
Nos nekem volt egy régi BMW-m.
E28-as volt (5-ös széria) 1984-es. Kaszni sajnos egy kicsit oda volt már, de am minden rendben volt rajta. Apróbb esztétikai hibákat kellett kijavítani.
Ami a szervizelést illeti a következő dolgokat kellett rajta kicserélni.
Vezérműszíj+feszítő+munkadíj-37.000ft
Gázolajszűrő+munkadíj-5.000ft
Jobb első gólyaláb (elrohadt a rugótányér)-bontott darab 5.000ft munkadíj 3.000ft
A gólyalábat leszámítva mind kopó alkatrész, és szerintem egyáltalán nem szívenütős az ár.
Egy tipp:
(ANNYI BIZTOS HOGY NEM VISZÜNK MÁRKASZERVÍZBE SEMMILYEN AUTÓT...... KIVÉVE A TOYOTÁT)
Személyes véleményem: A régebbi daraboknál a kasznira kell odafigyelni nagyon, amúgy tartós kocsik. Még nem a 3-5-10 év után eldobandó kategória. (úgy a 90-es évek végéig ez a jellemző.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!