Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Váltós motor vagy robogó?

Váltós motor vagy robogó?

Figyelt kérdés

Most tavaszra szeretnék venni motort,de nem tudom eldönteni melyik legyen! Motoroztam mind a kettővel robogóval is és simsonnal is! Márkailag ezeken gondolkozom:

Aprilia sr50

Aprilia rs50

Aprilia af1


2011. jan. 6. 08:35
1 2 3 4 5 6
 21/56 anonim ***** válasza:
a valto miatt nem kell agódnod. nekem több, mint 2 év kemény nyüstölés után sem sikerült leamortizálni (nem mintha az lett volna a célom xD ). am. szerintem is az AF1et választ. selymes hangra ne számíts. arra ügyelj, hogy beindul-e elsőre, és nem volt-e előmelegítve. a nfék gond nélkül működik-e, hogyan reagál a gázra... (ne lepődj meg, ha hideg motorral nem fog akarni gyorsulni, ugyanis egyrészt elég öreg gépről van szó, másrészt a kétüteműek háklisabbak a bemelegítésre, ezért mielőtt megpróbálnád teligázon, érdemes bemelegíteni).
2011. jan. 7. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/56 anonim ***** válasza:

"...pörgesd ki tiltásig..."

nem valószínű, hogy van benne tiltás xD főleg akkor, ha 14LE. tuti belenyúltak.

2011. jan. 7. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/56 A kérdező kommentje:
Egyénként ehhez az af1 europe motorhoz kunnyű beszerezni az alkatrészeke? Vagy ha egyszer valami tönkre megy akkor szinte lehetetlen hozzájutni az alkatrészét? Netán csak pénz kérdése? :-D
2011. jan. 8. 21:59
 24/56 anonim ***** válasza:
mindent meg lehet venni :) de szerintem ez az az "otthon is bütykölhető" fajta motor.
2011. jan. 9. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/56 A kérdező kommentje:

Hát pl.:a simson az biztos hogy meglehet bütykölni otthon, de ez már bonyolultabb nem? Nekem a simson blokk 3 részből áll henger,blokk,karbi..

De ebbe az af1-be sok sok apró cucc.

Automata szívató,olajszívató és a többi..

Vagy rosszul gondolom?

2011. jan. 9. 00:30
 26/56 anonim ***** válasza:
ha jól tudom, a szivató nem automata rajta. valamivel bonyolultabb a Simsonnál. a blokkhoz nehezebben tudsz hozzáférni, ha meg hozzáfértél, a szétszedése is kicsit "komolyabb", mivel vízhűtéses. de nem szokott lenni ezekkel olyan probléma, ami miatt szét kéne szedni a blokkot. előfordulhat, hogy besül, de ez nem gyakori jelenség az 50eseknél. itt arra készülj fel, hogy a gyertyát néha beköpheti, de azt 5 perc alatt kicserélheted/megtisztíthatod. ha sokat csúsztatod a kuplungot, akkor néha állításra szorul, amíg el nem jutsz odáig, hogy cserélni kell :D pl. annak nem fognák neki, ilyen esetbe szerelőhöz vinném. a karbit néha be kell állítani ilyen öreg motornál, meg ilyen apróságok. nagy probléma nem szokott lenni velük (a robogókkal is vannak ilyen problémák, még a gyengébbekkel is, úgyhogy nemhogy megijedsz és megveszed azt az SR-t :D ). majd írd be, mi mellett döntöttél :)
2011. jan. 9. 02:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/56 A kérdező kommentje:

Hát még az af1-es húzok!

[link]

2011. jan. 9. 08:08
 28/56 anonim ***** válasza:
ennek örülök :)
2011. jan. 9. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/56 A kérdező kommentje:

Ne talán ha nem jön össze a af1 europe...

[link]


Erről mi a véleményetek?

2011. jan. 9. 15:47
 30/56 anonim ***** válasza:
A cagivához viszont elég nehéz alkatrészt beszerezni..meg én sok jót amúgy se hallottam erről a motorról!
2011. jan. 9. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!