Mert amúgy ha az üres-kézifék neked ránézés nélkül alap, csoda, hogy a kuplungot benyomod az autó beindítása előtt...
dec. 23. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
22/30 anonim válasza:
20.
Minek nyomkodnánk a féket, ha be van húzva a kézifék? Aki kézifékkel parkol, ahogy kell, soha nem nyomkodja a féket indításkor, mert minek?
Az egyik veszélye pont ez az 1-esben parkolunk módszernek, kuplung be, kuplung fel, megugrik. Volt ebből baleset a közelmúltban is, amikor egy gyereket ütöttek így el.
Féket, automatán nyomkodunk indításkor. Nem tanítanak manapság már ilyen alap dolgokat sem?
dec. 23. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
23/30 anonim válasza:
19.
Ez egy plusz biztosítás, hogyha valami történik a kézifékkel, megakadjon az autó, ha elmozdul. De nem arra való, hogy tartósan ez fogja, összefeszítve álló helyzetben a fogaskerekeket. Még egyszer kérdezem: szerinted minek van minden autón még mindig kézifék?
dec. 23. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
24/30 anonim válasza:
#22 De ha nincs behúzva a kézifék? Mert ezt írta a válaszoló. Annyi perifériás látása nincs, hogy beszállva nem látta, hogy nincs behúzva, és akkor az a hülye, aki a biztonság kedvéért a fékre is rálép???
dec. 23. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
25/30 anonim válasza:
A kéziféket ki sem tudom oldani, amíg nem indítom be az autót (gombos, nem a hagyományos karos kézifékem van).
Kuplung, beindítom, kézi ki, és utána lépek át a fékre, majd kuplung és egyes/rüki, attól függ, hogy tudok kiállni a parkolóhelyről.
De köszönöm szépen a kéretlen vezetési tanácsokat és az egyéb rosszindulatú kommenteket, további szép estét nektek. És ne feledjétek sebességben hagyni a járgányokat! :D
dec. 23. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
26/30 anonim válasza:
És #24 nem, nem figyeltem, hogy sebességben van-e, mivel én sosem teszem le úgy a kocsit, a fejemben meg sem fordult. Egy benzinkúton állt csak át a párom, míg én bementem, előtte sosem vezette a kocsit, így nem figyeltem, hogy teszi le. Akkor találkoztam először ezzel a jelenséggel. Azóta ha netán odaadom neki a kocsit, nyilván 2x is megnézem. De mivel az esetek 99%-ban én vezetem a saját autómat és én üresben hagyom, kézi fékkel, így nem fogok a féken ugrálni, amikor beszállok a kocsiba és beindítom.
dec. 23. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
27/30 anonim válasza:
"a fejemben meg sem fordult" - alkalmazd ezt a hozzáállást minél több közlekedési szituációban, garantáltan nagy sikert fogsz aratni... Jézusom...
dec. 23. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
28/30 anonim válasza:
23-as, nem, még mindig nem feszülnek a fogaskerekek, sem semmi más és nem árt az autónak egyáltalán. Kézifék pedig miért ne lenne? Miért akarsz ennyire megszabadulni a kéziféktől csak azért, mert a motorfék létezik? Nem értem a logikádat itt. Miért ne létezhetne a kettő együtt?
dec. 24. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
29/30 anonim válasza:
28.
Dehogynem feszülnek, ha az tartja az autót. Leállítod, fél centit helyezkedik még az autó és megakasztják a sebváltó fogaskerekei, amire folyamatosan nyomást gyakorol a kocsi súlya. Ha nem lenne benne ott feszültség, akkor mégis hogyan látná el az állvatartási funkciót? Csak minden "lebeg" ott belül, semmi semmit nem tart, a kocsi mégsem tud elmozdulni?
dec. 24. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
30/30 anonim válasza:
29-es, igen a motor tartja abban az esetben. És ez miért árt neki? Amikor az egész szerkezet arra készült, hogy a járművet mozgassa akár hegynek fel vagy pedig hegyről lefelé tartsa, még akár utánfutó vontatása közben is. Itt pedig csak tartja az autót, nagyon enyhe lejtő esetében annyi súly nehezedik rá, amit még te is meg tudnál tartani kézzel. Miért okozna ez gondot a hajtásláncnak?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!