Tényleg addig kell járni a régebbi autókkal ameddig bírják?
"Kérdés inkább az, hogy egy baleset esetén mennyi esély marad a túlélésre."
Egy 2004-2005-ös autó bőven nem Zsiguli szint már. A sajátom annó 5 csillagot kapott az EuroNcapon. Nagyszinárdságú váz, a frontlégzsákokon felül, oldal, függönylégzsákok, ABS, ESP, aktív fejtámlák, stb... Ezek bőven 2-es Focus, H Astra, 5-ös Golf kaliberű autók, nem annyira őskövületek mai szemmel sem.
11-es! Egy 2018-as, keveset futott autónak normál esetben nem igazán kellene, hogy komolyabb baja legyen. De nem hiába mondják, hogy "Nyugtával dicsérd a napot".
Mi pont arról beszéltünk, hogy hosszabb távon várhatóak, nagyobb és költséges kiadások. Nem is beszélve sokszor a nem egyszerű hiba feltárásról.
Sajnos amiatt leszel kénytelen lecserélni Te is, velem együtt, mert kinéznek mindenhonnan engem is, ha régi "bontószökevénnyel" mész bárhova.
Már sokadjára akarom lecserélni az őskövület autóm, amit magam szerelgetek, a motorjának kb 0 olajfogyasztása van, de mindig azt adom el, ami újabbat vettem.
Meglátok valami 2015 utáni gépet, meg a hibáit, elkezdek vakaródzni.
Volt olyan időszak, amikor kb 6 éven keresztül nem kellett nyúlni egy autómhoz. Valamikor 1995-2000 elején.
Hibás nézőpont!
Az öreg autóval nem addig kell menni, amíg bírja.
Legjobb eladni, a bekrepálás előtte kb. 40-60 km-el.
És akkor nincs gond. 🤣
Mivel kevés pénzért tudnád eladni, igen. Többet ér, hogy megy.
Ha nagyon akarsz, vegyél templomba járót, tartalékba, amit mutogathatsz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!