Tényleg addig kell járni a régebbi autókkal ameddig bírják?
1. Nem törvényszerű, hogy ha valakinek több pénze van, akkor minden áron újat vesz. Nem biztos, hogy mindenki erre akarja kiverni. Főleg így, hogy egyre drágábbak/bonyolultak/silány minőségűek (Pl bármelyik mai autó, vw is mekkora karriert futott be a régebbi típusaival, most meg meg saját taknyukon csúsznak)
2. Sok évvel ezelőtt is voltak nagyon könnyű, szinte lindab lemezből készült aprócska gyász autók, amikből egy ütközésnél nem valószínű, hogy élve szálltál ki(Pl hyundai atos vagy régi swift). Meg ugyan úgy voltak nagyobb tömegű, az adott korhoz képest jól felszerelt és biztonságos autók(Pl Audi a4 b6,Volvo S80-D5)nyilván a felszereltség sem mindegy. Egy autó állapotát pedig a karbantartás gyakorisága a tárolás és a megtett km határozza meg. A legtöbb régebbi autó értelem szerűen egyszerűbb és amíg egyben a kasztni vagy kapott utólagos alváz/üreg védelmet, addig minden más viszonylag egyszerűen javítható/cserélhető rajta. Az pedig, hogy régi autó vagy új autó, így ebben a formában elég tág fogalom. Mivel ma is van aprócska gyász autó pl egy 2018-as 1.2-es swift, ami nincs 900kg sem, meg van nagy batár, biztonságos autól pl bármelyik g merci ami minimum 2tonna. Direkt írtam végleteket.
Ezek alapján pedig mindenki el tudja dönteni, hogy mire van vagy nincs szüksége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!