Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Most úgy néz ki, hogy a nagy...

Most úgy néz ki, hogy a nagy Európai Uniós elektromos autós átállás bukás lesz és mégis maradunk a dízelnél?

Figyelt kérdés

nov. 9. 02:15
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
45%
Nem, az átállás max lelassul.
nov. 9. 02:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim válasza:
20%
Eddig is maradunk a dízelnél. Bár volt olyan barom aki itt irkálta hogy majd az EU betiltja. Szerintem túl sokat nem gondolkodott az ember mert nem volt neki mivel.
nov. 9. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
34%
Legalább lehet ismét gyártani hozzájuk butító szoftvereket, aztán meg csodálkozni, hogy miért beteg a világ társadalma?
nov. 9. 06:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim válasza:
64%

Fideszes vakság volt azt híresztelni hogy akkugyártásban van az isteni megváltás itthon. Most látjuk a kárát a gazdaságban.

Erre mi van most Orbán még jobban ki akarja szolgálni a kínai érdekeket.

Hát tényleg csak nevetni lehet a fideszes alkalmatlanságon.

nov. 9. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
60%

Azt kellene megérteni, hogy tök mindegy, hogy milyen autózásról beszélünk, elektromos, vagy hagyományos, a közúti közlekedés fog átalakulni idővel.

Egyszerűen nem fogjuk tudni fenntartani, sem gyártásilag, sem környezetileg, sem üzemanyagilag hosszútávon ezt a fajta közlekedési módszert.

Nem az elektromos autózással van gond önmagában, hanem a hozzátartozó infrastruktúra hiányával és előbb-utóbb, hogy fogy az olaj, ugyenez lesz a belső égésű autókkal is.

nov. 9. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
57%
Szerintem a hibrid jobb kompromisszum lehet egyelőre mint a sima elektromos.
nov. 9. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
26%

Az olaj nem fog elfogyni, ez csak a nép butítás része.

Az olaj és a gáz is állandóan termelődik.

nov. 9. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 Szolovjov ***** válasza:
39%
Maradunk a benzinnél, a többi stimmel.
nov. 9. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Egy darbig biztos maradnak a benzin/hibrid autók, de a dízel személyautóknak nagy eséllyel lőttek. Mára már kizárólag pályás ingázónak éri meg használni, már jópár éve csak csökken az eladások száma.

[link]

nov. 9. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 Beviz Elek ***** válasza:

Miért lenne bukás? Nem kell aggódnod, az átállás meg fog történni. Egyet lépj hátra és gondold át:


Ország szinten:

Milyen lehetőségek vannak üzemanyagra?

A, Olajat vásárolunk mástól,

B, Megújuló energiaforrásokat telepítünk


A, Az országok brutális mennyiségű pénzt utalnak el néhány másik országnak akiktől olajat vásárolnak. Vajon aki fizet annak nem lenne érdeke ezt a pénzt a saját határain belül tartani? Ha esetleg az állampolgárok a nem üzemanyagra költött pénzt belföldön szolgáltatasra tudnák elkölteni akkor ez nem lendítene nagyot a gazdaságon? De igen, szóval az országok vezetői mindent el fognak követni annak érdekében hogy a lehető legtöbb autó elektromosra legyen cserélve.

Érdekességképp, milyen mennyiségű pénzről van szó? Akkoráról hogy az exportőr ország pálmafa formájú szigetet tud csinálni a tengerbe, sípályát tud építeni a sivatagba, vagy egy másik példa finanszírozni tudja más országok rakétákkal való lövöldözését.


Az olajszármazékok elégetése nem mellesleg súlyosan károsítja az emberek egészségét.


B, Egyszeri költség után az energia “csak úgy” terem, nem mellesleg nem szennyezi az emberek egészégét.



Egyéni szinten:

A lakosság nagy része tudja otthon tölteni az autót és elég is egy modern EV hatótávja. Ha valaki hajlandó leülni és kiszámolni akkor gyorsan rájön hogy mennyit tud spórolni akár egy használt EV-vel is. Jelenlegi szűk keresztmetszet az újkori ár (és hogy sok gyártó terméke sz@r), nem pedig a vásárlási hajlandóság.


Hogy mi lesz azokkal akik nem tudnak otthon tölteni? Felesleges nyitott ajtón dörömbölni, mivel az országoknak érdekük az átállás, ezért megoldják helyettünk a problémát. Pl 2022-től Magyarországon már töltővel/töltő előkészítéssel kell átadni a minimum 10 parkolóhellyel rendelkező épületeket.



Sajnos az európai autógyártóknak rengeteget könyörgött az EU hogy ébredjenek fel, nem tették. Röhögtek a Teslán ami mint tudjuk minden negyedévben becsődölt, hiszen Musk mindenféle vicces forradalmi megoldással akart gyártási költséget csökkenteni, most meg megy a pislogás amikor a Tesla halálra keresi magát az európai gyártók meg szenvednek.



Bevezették az internetet, az EU nem fog a középkorban maradni és postakocsival szállítani a levelet csak azért mert a saját gyártóinak hiába könyörögtek. Majd az adónkból támogatják őket hogy valahogy elbillegjenek.

nov. 9. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!