Árt-e ez az autónak?
Olvastam, hogy az autónak nem jó, ha sokáig járatják egyhelyben. De azt is olvastam, hogy ha rövid ideig jár a motor az sem jó.
Na most ha én pl. télen, csak annyi időre indítom be, hogy beálljak a garázsba, de úgy, hogy kint állt az autó vagy 3-4 órát, az sokat árt neki?
Mert ugye nem. lesz üzemmeleg a motor.
Mi a teendő ezen a téren, hogy minimális legyen a probléma?
#9 "apró hidegen járatástól"
Ilyet nem is állított senki. A fantasztikus végzettségeid mellé szövegértési készség már nem járt, úgy látom.
Érdekes, mert nekem soha sem kellett sem a végzettségemmel, sem a szakmai tapasztalatommal bizonygatni, hogy de márpedig igenis nekem van igazam.
De ha már mindenképpen kérkedni akarnék, akkor azt mondanám, hogy stabilan top 5 vagyok ebben a kategóriában, 0 kérdéssel, csak a válaszokból. 1000+ pontot nem szed itt össze olyan, aki nem ért hozzá és szar válaszokat ad. 🙂
Nem kívánok veled vitatkozni, én a kérdezőnek válaszoltam.
Ne felejtsd: Ezt a felesleges vitát nem én indítottam, ma hajnal 4 órakor ilyen szöveggel jöttél: Ne szólj bele a nagyok dolgába, köszi.
Megmondom őszintén: Azóta sem győztél meg a nagyságodról.
Lehet hogy te azt mondanád hogy top 5 vagy, én ilyet soha nem mernék leírni és nem is lenne igaz. Amit leírtam az pedig úgy van.
"Ezt a felesleges vitát nem én indítottam"
Az #5-ös választ leszel szíves elolvasni. A kutya nem szólt hozzád, neked mégis reagálnod kellett.
"Azóta sem győztél meg a nagyságodról."
Nem is akarlak, nem vagy te senki az én szememben. Feltettek egy kérdést, válaszoltam rá, ennyi. Te a legkevésbé sem érdekelsz.
Ennyi víz nem keletkezik csupán a hidegtől? Ja oké, akkor gondolom a fizika törvényei le vannak szarva.
Gyűlölök totalcar (vagy bármilyen egyéb) cikkekre hivatkozni, de most megteszem, mivel mást nem tudok és nem is akarok tenni: [link]
Elolvastam az ötös választ. Igen, amit a képen látni, annyi víz soha az életben nem lesz hidegen indításoktól.
Elolvastam a linkedet is, teljesen egyetértek a válaszolóval. Igen, ha már nagy mennyiségben van víz akkor mint ahogyan a képen is látszik már folyik lefelé a vizes olaj, meg kell nézni a hengerfej tömítést.
Ha már ezt a totalcar-os példát felhoztad: Mit szólsz hozzá ha erre ráadásul azt mondom: Semmi köze az olajhűtőhöz, mert ha az olajhűtő megy tönkre soha nem a víz megy az olajba hanem az olaj a vízbe!!! 🫣 Azt is elmondom miért: Mert az autókban a motorolaj nyomása többszöröse a hűtőrendszer nyomásának. Persze lehet hogy ezt is én tudom rosszul .
És ha pl. reggel az első indításkor, tehát amikor egész éjszaka állt az autó, és csak annyira indítom be, hogy pl. elálljak az útból, vmi miatt, és aztán leállítom, ez már bajosabb gondolom, mert nem mentem vele. De ezzel sem teszek nagyon nagy kárt ugye, ha ez nem mindig van?
Mert a neten az olvasható, hogy nagyon nem tesz jót az autónak, ha ilyenkor leállítják úgy a motort, hogy nem érte el az üzemi hőfokot.
Tehát itt már a reggeli első indítást hoztam most fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!