Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi TT 2.0TFSI Mk2 vásárlás?

Audi TT 2.0TFSI Mk2 vásárlás?

Figyelt kérdés

Sziasztok, Audi TT-t szeretnék venni a 2.0tfsi motorral, de mindennapokra használnám, dolgozni járni stb, naponta 60km teszek meg (30km meloba-30km haza)

A kérdés hogy szerintetek jó lenne mindennapi használatra?

Tudom hogy mennyit fogyaszthat, 7-8litertol a csillagos ég, és tisztában vagyok egy ilyen kocsinak a fenttartási költségeivel de nagyon álom kocsi ez nekem, és én nem rugdosni akarom neki hanem szépen elmenni dolgozni, elmenni vele barhova hosszubb utakra stb

Koszonom elore is a valaszokat



#Audi #Audi TT #Audi TT 2.0TFSi
aug. 18. 15:47
1 2
 11/16 Koaxk Ábel ***** válasza:

Az alap 2.0TFSI TT főleg az MK2 kevesebb lóerőt és nyomatékot ad le mint az S1! A kérdező nem a TTS vagy TTRS modellekről beszél, az utóbbi már amúgyis 2.5 TFSI!


Elmondom, hogy az én kocsimhoz Németországból lehet csak a legtöbb komolyabb alkatrészt beszerezni. Pl Kuplung, kettőstömegű lendkerék... legutóbb pl féknyereg volt rendelős.


Amúgy az A1-nek köze sincs műszakilag az S1-hez, a kasztnit leszámítva.


Az A1-ben sosem volt 2.0TFSI kivéve az MTM 333darabos limitált szériát, de azt ne vegyük szériának, az A1-ben sosem volt Quattro hajtás, sem állítható futómű, szóval bőven kerül annyiba fenntartani mint egy TT-t!


Egyébként az S1-nek is 18" 225/35" a gyári mérete, amire egy jobb gumi 70 ezer forint, tudom, mert nem rég kellett Continental Sportcontact-ot venni rá.

aug. 20. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Azt senki nem cáfolta, hogy az alap TT gyengébb mint a legerősebb S1. Nem értem ez hogy jön ide...

"...már amúgyis 2.5 TFSI!"

Ezt rosszul tudod. A 2.0(!)TFSI tud 310 Le-t.

"Egyébként az S1-nek is 18" 225/35 a gyári mérete, amire egy jobb gumi 70 ezer forint"

Ennek semmi köze az S1-séghez! Egy Opel Astrára is ennyi egy ilyen méretű jobb gumi.

De oké, az A1-ed a full-full prémium, amivel mindenkit letolsz az útról, a TT egy játék bevásárlókocsi hozzá képest. Ezt már olvashattuk a korábbi válaszaidban is. Ha ettől neked jobb, legyen így!

aug. 20. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 Koaxk Ábel ***** válasza:

Én sosem írtam ilyet, hogy a "TT egy játék bevásárlókocsi hozzá képest."


Én csak azt utálom, hogy emberek akinek fogalma nincs az autómról olyan magas lóról képesek írni róla, hogy ez egy xar és semmit nem tud!


Egyébként a 310 lóreről annyit, hogy igen a legutolsó generációs TTS (8S) tudott 320 lóerőt ezzel a motorral, de a kérdés még mindig a második generációs sima TT modelről szól!

aug. 20. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:
Srácok mindegy milyen autó, nekem csak az volt a kérdésem hogy egy Audi TT Mk2 2.0 TFSI (200le) autót lehet-e használni a mindennapokban megbizhatosagilag?
aug. 23. 11:17
 15/16 Koaxk Ábel ***** válasza:

Nyugi lehet, ha nem probléma, hogy iszonyat feszes a futóműve, magyarul nagyon komforttalan, másrészt, hogy ez a motor 200 lóerővel is vígan megeszi a 10 litert átlagban.


Valamint a TT-nek a csomagtartója igen szerény, és alapból is 4 személyes, de az én hatchback felépítményemnél is igen baráti a 4 személy megjelölés. Na most egy légellenás szempontjából legoptimálisabb sportkocsinál a hátsó rész lényegében csak dísz!


Szóval ha van lényegében egy 2 személyes vezetési élményre faxa sportkocsid, akkor hajrá!

Nem lesz olcsó fenntartani, de minden perc öröm lesz amikor vezeted!


Ilyen autót pedig az vesz aki szeret vezetni.

Az alap modellekből van nem Quattro kivitel, mert sajnos vagy nem sajnos, de a hátsókerék vagy az összkerék az igazi feeling. Az előskerék nem...


Az Audi nem igazán gyártott tudomásom szerint hátsókerekes modellt, így abból nyílván a Quattro az nagy élmény, meg magasan a legjobb összkerékhajtás a piacon!


Szóval én e felé tendálnék!

aug. 25. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 Koaxk Ábel ***** válasza:

Ez már csak jutalomjáték a részemről mert látszik, hogy ahhoz képest, hogy marha nagy pozitív válaszoló vagy, fogalmad sincs sem a TT-ről sem az S1-ről!


"TT-ban van 310 Le-s is és talán nem is ez a legerősebb."

Erre korábban válaszoltam, de vicces, hogy utána sem nézel..


"Azt senki nem cáfolta, hogy az alap TT gyengébb mint a legerősebb S1"

Soha nem volt legerősebb S1, csak S1 ebből is látszik, hogy fogalmad sincs az autóról amit fikázol!


"Nem tudom az A1-nek mi a gumimérete, de a 19"-os gumik soha nem a filléres kategóriába tartotak."

Ez már a vicc kategória, mikor erre reagáltam, már Opel Astra-kra hivatkozol...


"De oké, az A1-ed a full-full prémium, amivel mindenkit letolsz az útról, a TT egy játék bevásárlókocsi hozzá képest. Ezt már olvashattuk a korábbi válaszaidban is. Ha ettől neked jobb, legyen így!"


Még mindig nem A1 hanem S1 ha nem esett volna le, lehet neked fáj de ezt külön az Audi Sport rakja össze... tehát köszönő viszonyban sincs az A1 meg az S1, de nem írom le többet, mert úgysem fogod felfogni.

Gondolom olyan szakemberk is mint a Vályi Pista, Göbi is tök hülyék amikor rájöttek, hogy egy egy qrva jó sportkocsi, de te biztos tudod, hogy ez egy A1! :D Vicc vagy ember!


Az meg, hogy letolok vele bárkit, ha hivatkoztam is ilyet, max annyit írhattam, hogy azért a quattro hajtás meg az 5.9 alatti 0-100 az elég jó adat, és igen az autósok jelentős nagyrészét meg lehet vele lepni, még autópályán is, mert kis tömeg, nagy lóerő!


Amúgy csak úgy mellékesen a 2020-ban megjelent Toyota Yaris GR-ig (1.6 261le), 2014 óta ez volt a szériában gyártott legerősebb kisautó!


Szóval, ha valami nem egy liga egy alap TT-vel... nem is kell nagyon mondanom...

aug. 25. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!