Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lesz még jövője Európában a...

Lesz még jövője Európában a dízel személyautóknak?

Figyelt kérdés

júl. 15. 04:40
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
68%
Valószínűleg lesz, nem véletlenül található meg még mindig sok gyártó kínálatában a dízel, azért mert van rá nem is kicsi igény.
júl. 15. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép ***** válasza:
24%
4-5%-os piaci részesedés körül legfeljebb. Ez az autópályán évi több tízezer kilométereket ingázós életmód ki fog halni. Egy cég sem azért fizeti az alkalmazottait, hogy egy diesel autóban pöfögve töltse el a fél életét aztán hullafáradtan, a volán mögül kiesve dolgozgasson valamit. Akkor inkább ad az informatikusnak, bankárnak, mérnöknek heti 3-4 home officet, az sokkal többet fog érni nekik, mint a céges autó ami jellemzően a diesel széles körű elterjedésért felelt. Ilyen nyugdíjas nyaralóautónak, porszívóügynököknek meg második/harmadik autónak lehet, hogy sokan fognak még venni, de nem lesz minden háznál egy diesel Transporter vagy Land Cruiser.
júl. 15. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
júl. 15. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:
37%

#13 20 év múlva meg majd ezekből lesz a "régebbi megbízható" autó....😅😅

Az ezredforduló környékén ugyanígy köpködték az akkori új technológiát erre ma lássa csodát.

júl. 15. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
70%
Kedves 14-es ha így haladunk akkor lényegében igen, mert folyamatosan egyre sz.rabb autókat gyártanak. Lesz még ennél bonyolultabb autó silányabb minőséggel. Szép jövő :)
júl. 15. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
100%

#9, persze, de 500.000+ km-rel a benzines sem lesz gyári patika állapotú. Ennyi km-rel nem vennék semmilyen autót, mert az életbentartására biztos, hogy vaskosan költeni kell, legyen akármilyen üzemű. Most sem passzióból, meg a szomszédnak mutogatni rendeltem új autót. Hanem mert legalább 10 évig használni szeretném.

Én olyan 30-35e km-t megyek évente magánügyben, saját zsebből, senki nem fizeti. Ezért nem mindegy mennyi az annyi.


"mérnöknek heti 3-4 home officet, az sokkal többet fog érni nekik, mint a céges autó"

Munkahelyemen vannak céges autók, de nem magánhasználatra. Telephelyen felveszem, nap végén lerakom, menetlevél vezetése mellett. Azért hogy hazafurikázzak vele, nem lehet elvinni. Mérnök vagyok. Laborban dolgozom. Hazavinni a labort nem tudom. Házi laborom otthon nincs, százmilliós műszerekkel. Még adatkiértékelést sem tudok otthon csinálni, mert a műszerek célszoftverének a licence általában egy gépre szól. A cég nem veszi meg nekem itthonra milliókért. Pedig elhiheted, én lennék a legboldogabb, ha itthonról dolgozhatnék.

júl. 15. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
júl. 15. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 BeefEater ***** válasza:
70%
Valószínűleg nem, a szabályozói környezet a benzines ICE-t preferálja a legtöbb országban.
júl. 15. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:
56%
Így van 18as és ez nem véletlen.
júl. 15. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
Nem tudni hosszú távon mi lesz, de ha nem is lesz jövője a váltás is több évtized alatt fog végbemenni mint ahogy az elterjedése is annak idején.
júl. 15. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!