#13 20 év múlva meg majd ezekből lesz a "régebbi megbízható" autó....😅😅
Az ezredforduló környékén ugyanígy köpködték az akkori új technológiát erre ma lássa csodát.
#9, persze, de 500.000+ km-rel a benzines sem lesz gyári patika állapotú. Ennyi km-rel nem vennék semmilyen autót, mert az életbentartására biztos, hogy vaskosan költeni kell, legyen akármilyen üzemű. Most sem passzióból, meg a szomszédnak mutogatni rendeltem új autót. Hanem mert legalább 10 évig használni szeretném.
Én olyan 30-35e km-t megyek évente magánügyben, saját zsebből, senki nem fizeti. Ezért nem mindegy mennyi az annyi.
"mérnöknek heti 3-4 home officet, az sokkal többet fog érni nekik, mint a céges autó"
Munkahelyemen vannak céges autók, de nem magánhasználatra. Telephelyen felveszem, nap végén lerakom, menetlevél vezetése mellett. Azért hogy hazafurikázzak vele, nem lehet elvinni. Mérnök vagyok. Laborban dolgozom. Hazavinni a labort nem tudom. Házi laborom otthon nincs, százmilliós műszerekkel. Még adatkiértékelést sem tudok otthon csinálni, mert a műszerek célszoftverének a licence általában egy gépre szól. A cég nem veszi meg nekem itthonra milliókért. Pedig elhiheted, én lennék a legboldogabb, ha itthonról dolgozhatnék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!