Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van az , hogy szívó...

Miért van az , hogy szívó dízel szinte nincs is , turbo benzin meg nem olyan elterjedt,mint a szívó?

Figyelt kérdés
júl. 11. 20:07
1 2 3
 1/24 Mad Max2 ***** válasza:
75%

a szívódiesel gyenge, me meg mindenki szálguldozni akar:)



Amugy egyre több a turbós benzin motoros masina... (legtöbbje kalap szar)

júl. 11. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
95%

#1 jó, mert alulmérezetett motorokat húznak agyon, azért kalap szar.. egy 30 évvel ezelőtti öntöttvas blokkos motor, ahol mittudomén 2 litert fújtak meg turboval kb 200-260 lóra az még atomstabil volt.


Most meg ilyen kiminializált 3 henger.. 1 literből 170 ló? :D

júl. 11. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim ***** válasza:
100%

Régen rengeteg szívódízel volt, ma is sok rohangál még (pl régi Hiace-k). Gyenge, és környezetvédelmi normát se ugorják meg.


Turbó benzin egyre több, a downsizing miatt. Igaz nagyon kényesek.

júl. 11. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 anonim ***** válasza:
92%

"turbo benzin meg nem olyan elterjedt,mint a szívó?"


Ez speciel nem igaz, ma már szinte nem is kapsz szívó benzines motort, csak turbósat a downsizing miatt.

júl. 11. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 anonim ***** válasza:
35%

Nagy általánosságban,

mert a dízel bírja a sűrítést de amúgy gyengébb teljesítményű.

A benzin alapból magasabb teljesítményű, de könnyen motorkopogást kap, ha túl van sűrítve.

júl. 11. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 anonim ***** válasza:
33%
Azért a kisautó kategóriában még bőven vannak szívó benzinek.
júl. 11. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 anonim ***** válasza:
79%
Szívó benzines sem sok van az újabb modellek között, dízel meg szinte semmi. Így tudják hozni a környezetvédelmi normákat a gyártók laboratóriumi körülmények között, inkább a lökettérfogatot csökkentik, és megfújatják turbóval a motort. Ez általában kényesebb motorokat eredményez, növeli a karbantartási igényt, a hibalehetőségeket és a javítási költségeket. Ettől függetlenül vannak megbízható és kiforrott benzines és dízel turbós motorok is, de nem árt körültekintőnek lenni és alaposan utánajárni egy adott modell kiválasztása előtt.
júl. 11. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/24 anonim ***** válasza:
28%

Tök egyszerű a válasz: mert a szívó dízel nem tudja teljesíteni az eu-s kibocsátási normát.


Amúgy meg a világ legjobb motorjai.

Lehet, hogy lusta de iszonyat kilométereket elmennek és nem esznek sokat.

Pl nekem 1,5 millió van az om602-esemben és 5,7 az átlagfogyasztásom.


Franciák kisebb dizeljei, kisebb kaszniban még 1 literrel kevesebbet esznek.

júl. 11. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 anonim ***** válasza:
72%
Én úgy tapasztalom, hogy a szívómotorok nagyrészt eltűntek egy időre a downsizing miatt az újabb autóknál, és a hibrideknél kezdenek újra megjelenni, ahol a turbót elektromos rásegítéssel váltják ki.
júl. 11. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 anonim ***** válasza:
100%
Lassan már csak közvetlen befecskendezéses kis turbo motorok lesznek....
júl. 12. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!