Mi lehet/lehetett a probléma?
Van egy 29 éves 2.0 szívóbenzines hobby autóm, nagyon szeretem, éppen ezért szeretnék utánnajárni, hogy mi lehetett a probléma forrása, és megjavítani a hibát (ami azóta (kopp-kopp) nem jött elő, így a diagnosztika is nehezebb lehet, mivel itt még nincsenek tárolt kódok).
Történt ugyanis, hogy egy hosszabb út elött felkészítettem az autót, szerelő is látta és nem talált semmi hibát. Ezután lemostam a kocsit magasnyomásúval, illetve teletankoltam 100-as benzinnel (elötte évekig max csak félig volt), ahogy azt "illik". Másnap reggeli indításnál viszont fulladozott szegény (egyből 800-as fordulatra állt volna be az alapjárat, nem a megszokott 1100-ra, amíg hideg a motor), ha nem nyomtam a gázt akkor ledobta a fordulatszámot és leállt, (ha időben észrevettem, hogy esik le a mutató és nyomtam egy kövéret, akkor nem fulladt le). Majd kb. 15 perc és pár km után, amikor elérte a hőmérő a 80 fokot szépen beállt a normális működés, lett alapjárat meg minden, azóta se jött elő a probléma.
Jelenleg szépen indul, tartja az alapjáratot és teszi a dolgát, igaz azóta nem mostam (víz sem érte, mert garázsos autó, csak napsütésben hozom elő), illetve nem tankoltam. Én beázásra gondolok, vagy a teli tank miatt is lehetett? Vagy lehet valmi "rejtett" hibája, ami lappang?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!