Régi autóknál tényleg az állapot számít és nem a kilométer?
"Ne mondd nekem, hogy te az autót télen garázsban tárolod,"
Nem is mondtam. Azt mondtam, hogy ismertem ilyet. Én pont sosem tartom, mert tele van kacattal a garázs, és a kocsit is naponta használom.
Én nézem az állapotot, de a km-t is és bárki bármit mondd egy autó legérzékenyebb egysége a motor meg a rahedli elektronika, szenzor.
Én 200E km feletti futással nem vennék autót, (150E felett sem), mert az alkatrészek bizony már forogtak jó párat, csapágyak, illesztések, tömítések kaptak meleget, hideget. Ekkor már van nem kevés alkatrész, amit cserélni kell, futóműben is és a motornál is akár.
Van néhány komoly modell, ami több százat elmegy nagyobb hiba nélkül, de ez nem az átlag és sok mindentől is függ. Szóval én a km-t aztán az állapotot is nézem, ha valamelyik nem tetszik, akkor megyek tovább nézelődni. De régóta hallom, hogy állapotot veszünk nem km-t és akkor mondanak egy hasonló példát 4-500 E km-t futott autóval kapcsolatban. Én ezt kihagynám, azért ot már van kopás, bárki bármit mondjon.
17 korábban pont ezt írtam én is, hogy az állapot és a valós km közt általában van némi arányosság.
Csak megemlítettem, hogy vannak néha kivételek, ezért jobb az összképet nézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!