Motoroknál is olyan gyakori a kilométeróra tekerés mint az autóknál?
Nem tekergetik - illetve nem szó szerint... A nagyobb űrtartalmú gépekre sokkal szofisztikáltabb megoldások vannak.
1. Az műszerfal mahinációja. Nem mondom melyik márka teszt motorozásánál volt olyan, hogy a digitális műszerfalon nem működött a kilométerszámláló és a sebességet sem mutatta. Szerinted miért? :)
2. Új műszeregység vétele az ebay-en, műszaki vizsgán és eladáskor ez van használatban, viszont egyébként az eredeti használata.
3. Jó pénzért van teljesen legális programozás.
Itt ugyan tenni kell egy nyilatkozatot, hogy valós futásteljesítmény beállítást kérsz, de nem nagyon van szigorú ellenőrzés.
4. Vannak maszek buherátorok. Én csak külföldi fórumokon találkoztam ilyesmivel.
A személyes véleményem az, hogy néhány százezer Ft haszonért eladni a becsületed nem éri meg ( többért sem ).
igen.
Én 10.000km-el vettem a robogómat és kb 10 éves volt.
Ki hiszi el hogy évente 1000km-t mentek vele?
Persze, sőt.
Sportmotorokba is beletekernek évente 5000-ret, főleg aki újonnan megveszi. Aztán mennek kézről kézre, de 15 évesen is még csak 35 ezer km van bennük. Nem véletlen talán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!