Jelenleg egy 2.0 CRTDI A4-esem van. Úgy alakult, hogy már nem kell hosszabb távokra mennem. Sajnos ezáltal be sűrűsödtek a DPF regenerálások. Random jönnek és elég idegesítő, hogy olyankor fel az autópályára egy 20-30 perces oda-vissza körre. Főleg akkor nagy a boldogság, mikor a munkahelyem parkolójában jön rá reggel mikor megérkezek..
Azon vacillálok, hogy lecseréljem-e egy benzinesre.
Octavia 1.4 TSI-ket nézegetek, Volvo V60 1.6 T4
Szerintetek lecseréljem? DPF kiiktatás nálam nem játszik!
#39 6liter alatt… wooow ez szenzáció… és attól hogy vtec még egy lusta szar, gyanítom hogy a kérdező 2.0cr-je telenyomott dpf-fel is hülyét csinálna belőle.
máj. 25. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
42/74 A kérdező kommentje:
#33 Kombit szeretnék venni, kell a hely plus én kombi mániás vagyok. A4-em is Avant. Ezért nézegetem a V60-akat benzinesben. Lóerőben maradnák ennél a 170-180-nál ami most is van.
Am igen, vicc hogy ennyit kell neki regenerálni. Volt már V60-am D3 as motorral, 5 henger, 170 ló. A 2.5 év alatt egyszer sem okozott gondot nekem a regenerálás, nem értem mi a fene van ezekkel a VW motorokkal ilyen téren.
máj. 25. 18:43
43/74 anonim válasza:
Szimplán nem városi használatra tervezték őket, mosasd ki a szűrőt nem egy nagy kaland. Jó autó az, ne temesd.
máj. 25. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
44/74 A kérdező kommentje:
#41 Nyilván megenném, 180 Le-vel és 420Nm-el. (Ezt múlt hónapban mérték nekem) Mondjuk nincs az az isten, hogy én Hondát vegyek, köszi már volt el is adtuk mert szarrá rohadt, úgy hogy sérülésmentes volt. Sajna ezek ilyenek..
máj. 25. 18:48
45/74 anonim válasza:
#44 Nálunk is ez volt, civic type-s 1.8 klíma bekapcsol onnantól az előzés csak álom. Most a 2.0cr sokkal izmosabb, de van mellette egy öreg 2.0 szívó audi is, azt se érdekli annyira a klíma mint azt a vödör szart🤣 Azt meg már hagyjuk hogy a futóműve mint általában a japánoknak egy vicc.
máj. 25. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
46/74 A kérdező kommentje:
#43 A DPF mosás megvolt előző hónapban. Tudom és rohadtul imádom is ezt a kocsit, csak nem akarom, hogy tönkre menjen az autó. Sajnálom is eladni. Másik, hogy az Én idegeim se menjenek tönkre.
máj. 25. 18:51
47/74 anonim válasza:
#46 Akkor diagoltasd mert ez nem normális, ellennyomást mértek előtte és utána?
máj. 25. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
48/74 A kérdező kommentje:
#47 Igen mértek, ha jól emlékszem 56 kPa volt és ezt levitték a mosással 26-27 kPa-ra.
máj. 25. 18:57
49/74 anonim válasza:
#48 Hát az azért még nem az igazi, de nem is annyira vészes hogy állandóan regeneráljon. Keress egy szakit aki beletud nyúlni, és ért is a diaghoz, valami baja van az agyának az biztos. Nekem is 2.0cr van, 140lovas 200ra húzva, nekem is már kezd így 300ezer km fele gyakrabban regenerálgatni, de azért ilyen sokat még ez se csinálja.
máj. 25. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
50/74 anonim válasza:
#30: éppenséggel de, mérnök vagyok. Nem beszélnék róla ilyen magabiztossággal, ha nem gondolnám, hogy igazam van. De várom nyugodtan az ellenérveket, amikkel kifejtheted, hogy hol gondolom rosszul. Akár itt, akár privátban.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!