Jelenleg egy 2.0 CRTDI A4-esem van. Úgy alakult, hogy már nem kell hosszabb távokra mennem. Sajnos ezáltal be sűrűsödtek a DPF regenerálások. Random jönnek és elég idegesítő, hogy olyankor fel az autópályára egy 20-30 perces oda-vissza körre. Főleg akkor nagy a boldogság, mikor a munkahelyem parkolójában jön rá reggel mikor megérkezek..
Azon vacillálok, hogy lecseréljem-e egy benzinesre.
Octavia 1.4 TSI-ket nézegetek, Volvo V60 1.6 T4
Szerintetek lecseréljem? DPF kiiktatás nálam nem játszik!
#29 Az a baj, hogy próbáltam már regenerálni már településen, azt hittem sikerült, abbahagyta. Majd mikor újra beültem a kocsiba újrakezdte. Szóval az sikertelen volt sajnos. Euro6-nál már más a helyzet, az ADBLUE-s ha jól tudom. Enyém még nem. Ennek 4-5 fokozat és 2500-2600 fordulat 10 percig.
máj. 25. 17:54
33/74 anonim válasza:
Basszus veszel egy 1.8as szívó benzinest, lehetőleg nem közvetlen befecskendezésest és nem lesz ilyen problémád. (Akár egy ufo civic). Ez a modern dízeles dolog már tényleg egy vicc. Jó én is szoktam regenerálódni. Este lemegyek edzeni aztán alszok másnap reggelig alszok 7-8órát. De ezt akkor is csinálom ha nem edzek.
máj. 25. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
34/74 anonim válasza:
#33 Nagy ötlet, benyomja a klímát és rögtön lesz belőle egy 1.4tdi😆
máj. 25. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
35/74 anonim válasza:
#29 vagyok. Az enyém sem Adblue-s, 2018-as autó. De nem VW konszernes, lehet ezért is van különbség. Ezek szerint a tiéd szabályos 130 km/h-s autópálya tempónál 6.-ban sem kezd el soha regenerálni?! Ez így elég fura és nem túl értelmes tervezői megoldás... Végülis ha nem váltasz fel, akár városban is bőgetheted 2500-zal, de ez így tényleg körülményes, megértem. Nehezebb ügy. Nálam szerencsére nincs ilyen gond.
máj. 25. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
36/74 anonim válasza:
Azta k.rva 34es mesélj még! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣140 ló már semmire se elég ugyi? 🤣🤣🤣🤣
máj. 25. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
37/74 anonim válasza:
Szeretnék most megelőzöni két válaszolót! Az egyik azt fogja írni, hogy ifa. A másik pedig, hogy nem venne használt autót.
máj. 25. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
38/74 anonim válasza:
#36 van különbség 140 és 140 ló közt. Nem mindegy hogy egy lusta szívó adja le aminek van 200Nm-je 4000nél vagy egy nyomatékos turbómotor aminek van 250nm 1600-5500 közt, persze lehet haladni az 1.8 szívóval is csak annyit fog zabálni mint egy komolyabb autó.
máj. 25. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
39/74 anonim válasza:
Igen az 1.8-as vtec egy igen csak lusta szívó....LOL...
Nem 1.2es motorról beszélünk barátom. Kell pörgetni ha minden áron versenyezni akarsz igen. Az országútija pedig lehet 6liter alatt is. Aki meg amúgy sem tudja kifizetni az üzemanyagot annak minek autó? Vagy te amúgy is mindig padlóig nyomod hogy jaj legyen elég erő vagy mi?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!