BMW 320i E93 vélemény?
11 dízelböl megvannak azok amik hírhedten rosszak, még a gyár is méltányossági alapon javította öket.
Pl. a híresen megbízható M47 után az N47 volt ilyen betegágy. A B47 már valamivel jobb.
Nekem a szerelöm azt mondta, a 2 literesektöl óvakodjak (tulajdonképpen x16-tól x25-ig manapság minden 2 literes, csak vagy lefojtva, vagy feltunigolva duplaturbóval, meg efölött vannak a 3 literes motorok (pl.535 is, csak ott dupla turbo van), itt azt mondta, a 3 literes végtelenül megbízható, ha nincs rajta 2 turbo.
13# "N47 sem betegágy, nekem van 5 éve és semmi baja"
Talán bizonyos évjárat után korrigálták a problémát.
"a kötelező dolgokat meg kell csináltatni és kész."
Amennyiben a fötengely kiszerelése és cseréje neked ennyi, akkor nem értem miért veszel ilyen öreg szart.
Ugyanis a fö probléma az volt velük, hogy hamar megette a fötengely anygából kialakított lánckereket, és utána hiába cserélgettél csak lánckészletet. Ezek 160 ezernél már tépték a láncot, míg az M47 300 fölött is elsö láccal ment.
#16 "Talán bizonyos évjárat után korrigálták a problémát."
2010 nyaráig volt rossz bennük a főtengely, azt gyári gariban cserélték már az évek alatt, már amelyiket vissza vitte a tulaj. Bár amelyiket meg nem azon tuti hogy elszakadt és azért lett cserélve azóta a főtengely.
#18 A 177 lovas N47D20A volt a problémás, ha 184 lovas N47D20C akkor már gyárilag jó főtengely került bele.
Ha bizonytalan vagy akkor kérdezd meg a tulajt hátha még nála cserélték és számlávan tudják igazolni. Vagy ha nem akkor esetleg alvázszámmal érdeklődj egy márkaszervizben.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!