Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 320i E93 vélemény?

BMW 320i E93 vélemény?

Figyelt kérdés
Aki tulajdonos mit tudna elmondani róla? Mire érdemes figyelni vásárláskor? 2008 cabrio

ápr. 4. 11:45
1 2 3
 11/21 A kérdező kommentje:
bedig dízelekre is rosszat hallottam, de igen ezt a motorkódot már több helyen is baljósnak írták
ápr. 8. 17:32
 12/21 anonim ***** válasza:
28%

11 dízelböl megvannak azok amik hírhedten rosszak, még a gyár is méltányossági alapon javította öket.

Pl. a híresen megbízható M47 után az N47 volt ilyen betegágy. A B47 már valamivel jobb.


Nekem a szerelöm azt mondta, a 2 literesektöl óvakodjak (tulajdonképpen x16-tól x25-ig manapság minden 2 literes, csak vagy lefojtva, vagy feltunigolva duplaturbóval, meg efölött vannak a 3 literes motorok (pl.535 is, csak ott dupla turbo van), itt azt mondta, a 3 literes végtelenül megbízható, ha nincs rajta 2 turbo.

ápr. 8. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
#12 N47 sem betegágy, nekem van 5 éve és semmi baja, a kötelező dolgokat meg kell csináltatni és kész. EGR volt visszahívásos de nem mindegyiknél, bár nekem a jót is cserélték biztos ami biztos alapon teljesen ingyen. B47 valóban jobb lett bár ott sem örökélet a vezérlés. M47 meg a koruk miatt felejtősek, 4-5-600ezer km és 18 év után mind oda van.
ápr. 9. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 A kérdező kommentje:
Mit jelent az LCI kivitel? Illetve mivel masabb? Neztem egy 2010-es 320i LCI-t.
ápr. 9. 08:52
 15/21 anonim ***** válasza:
#14 Facelift. Minden modell nagyjából a modellciklus felénél kapkisebb-nagyobb átalakítást, ezt nevezik faceliftnek amit a BMW-nél LCI-vel rövidítenek. E93-nál ezt annyit jelentett hogy kapott másabb első-hátsó lámpákat és új multimédia rendszert.
ápr. 9. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
0%

13# "N47 sem betegágy, nekem van 5 éve és semmi baja"

Talán bizonyos évjárat után korrigálták a problémát.


"a kötelező dolgokat meg kell csináltatni és kész."


Amennyiben a fötengely kiszerelése és cseréje neked ennyi, akkor nem értem miért veszel ilyen öreg szart.


Ugyanis a fö probléma az volt velük, hogy hamar megette a fötengely anygából kialakított lánckereket, és utána hiába cserélgettél csak lánckészletet. Ezek 160 ezernél már tépték a láncot, míg az M47 300 fölött is elsö láccal ment.

ápr. 9. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:

#16 "Talán bizonyos évjárat után korrigálták a problémát."

2010 nyaráig volt rossz bennük a főtengely, azt gyári gariban cserélték már az évek alatt, már amelyiket vissza vitte a tulaj. Bár amelyiket meg nem azon tuti hogy elszakadt és azért lett cserélve azóta a főtengely.

ápr. 9. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 A kérdező kommentje:
amit néztem 2010 06-ai gyártmány. Akkor azon már korrigálva lehetett ez a probléma?
ápr. 9. 10:17
 19/21 anonim ***** válasza:

#18 A 177 lovas N47D20A volt a problémás, ha 184 lovas N47D20C akkor már gyárilag jó főtengely került bele.

Ha bizonytalan vagy akkor kérdezd meg a tulajt hátha még nála cserélték és számlávan tudják igazolni. Vagy ha nem akkor esetleg alvázszámmal érdeklődj egy márkaszervizben.

ápr. 9. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
#18 Ha jól emlékszem 2010 márciusában történt a váltás.
ápr. 9. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!