Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért mindig szinte a Németek...

Miért mindig szinte a Németek és a Japánok autói jelentettek etanolt az autó gyártásban? Mit tudtak ők, amit mások nem?

Figyelt kérdés
Főleg úgy, hogy a háború után valahogy talpra is kellett állniuk. Sokáig versengett egymással a Toyota és Volkswagen, hogy melyikük a nagyobb gyártó. Nyilván, ma már egy kicsit másabb a piaci helyzet, de most még is arra kérek mindenkit, hogy a múltat boncolgassuk.

ma 07:26
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%
ma 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
43%

Háborús tapasztalatokból nincs náluk hiány, inkább a kérdés az, más gyártók, főleg a francia, miért akart ezektől ennyire jelentősen eltérni?

Mintha a franciák arra utaztak volna, hogyan szopassuk minél intenzívebben a szervizeket, tulajdonosokat, meg úgy ampakk mindnekit.

Rendben van, hogy olcsót gyártunk, de annak nem feltétlenül kell szarnak is lennie.

ma 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:

A német már régen nem az amit sugall.

Nekem Peugeot van és nagyon jó, elmúlt 20 éves és egyszer kellett csak menni szervizbe kiolvastatni, de azt utána magam kicseréltem és tökéletes.

Azelőtt Suzukim volt , na az egy kalap szar.

A szomszédomnak Fiat van 16 éves és megy, semmi baja.

A másiknak meg 11 éves Dacia, az se volt még szervizben.

Nem romlanak el.

Persze fütyi növelőnek biztos jobb egy bmw vagy merci.

ma 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
36%
De tök felesleges ilyen provokatív kérdést feltenni, tudjuk hogy mindenáron a németet akarod felszopni.
ma 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim válasza:
100%
*etalon, mégis
ma 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
67%
Etanolt???
ma 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:

Örülök, hogy ennyire jól ismersz 4-es, bár elég régóta ismerjük egymást ez tény.😁 Viccet félre téve, egyrészt bármilyen meglepő japán autóm van(ami nem mai), másrészt direkt azért írtam hogy, a múltat boncolgassuk. Mára mi maradt abból, amit a régi márkák felépítettek? Elég csak megnézni a Volkswagent vagy Nissant....


De cáfold, ha szerinted nem ők uralták sokáig a piacot. A jelenlegi helyzet most nem releváns. Mert Kína szépen lassan letarol majd mindent...

ma 09:08
 8/16 anonim ***** válasza:
A Volkswagen sosem volt etalon. Egy jó munkás autó. Voltak jó típusai és rosszak, de nem lehet egy lapon emlegetni a nagyobb gyártókkal. Az pedig, hogy a világ 2. legnagyobb autógyártója, az nem a VW, hanem a VW konszern miatt van, amibe beletartoznak ezek mind: VW, Skoda, Seat, Audi, Lamborghini, Bentley, Ducati, Porsche, Scania, Man.
ma 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:
A Volkswagen mindig is nép autó volt, hiszen a neve is ezt jelenti. Bár nem gondolom, hogy anno egy viszonylag jól felszerelt B5 passat egy swift sedan szintjén volt(Egy picikét talán többet tudott)... Bár mind a kettőt használhattad munkás autónak ez tény. Igen jó sok márkát felvásároltak, mert megtehette.
ma 09:23
 10/16 anonim ***** válasza:
Ne a lovat hasonlítsd össze a szamárral. A Suzuki eleve későn kezdett autót gyártani, te meg összehasonlítod a Swiftet a Passattal. Ez olyan, mintha a Polo-t hasonlítanád mondjuk a Prelude-höz.
ma 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!