Miért mindig szinte a Németek és a Japánok autói jelentettek etanolt az autó gyártásban? Mit tudtak ők, amit mások nem?
Háborús tapasztalatokból nincs náluk hiány, inkább a kérdés az, más gyártók, főleg a francia, miért akart ezektől ennyire jelentősen eltérni?
Mintha a franciák arra utaztak volna, hogyan szopassuk minél intenzívebben a szervizeket, tulajdonosokat, meg úgy ampakk mindnekit.
Rendben van, hogy olcsót gyártunk, de annak nem feltétlenül kell szarnak is lennie.
A német már régen nem az amit sugall.
Nekem Peugeot van és nagyon jó, elmúlt 20 éves és egyszer kellett csak menni szervizbe kiolvastatni, de azt utána magam kicseréltem és tökéletes.
Azelőtt Suzukim volt , na az egy kalap szar.
A szomszédomnak Fiat van 16 éves és megy, semmi baja.
A másiknak meg 11 éves Dacia, az se volt még szervizben.
Nem romlanak el.
Persze fütyi növelőnek biztos jobb egy bmw vagy merci.
Örülök, hogy ennyire jól ismersz 4-es, bár elég régóta ismerjük egymást ez tény.😁 Viccet félre téve, egyrészt bármilyen meglepő japán autóm van(ami nem mai), másrészt direkt azért írtam hogy, a múltat boncolgassuk. Mára mi maradt abból, amit a régi márkák felépítettek? Elég csak megnézni a Volkswagent vagy Nissant....
De cáfold, ha szerinted nem ők uralták sokáig a piacot. A jelenlegi helyzet most nem releváns. Mert Kína szépen lassan letarol majd mindent...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!