Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az autógyártók miért nem...

Az autógyártók miért nem olyan autókat gyártanak amikre lakossági igény van?

Figyelt kérdés
Legyen olcsó,egyszerű. Mint régen a Suzuki. De a mai autók eszméletlen drágák, agyon vannak bonyolítva, motorikusan és eletronikai szinten is.
ma 07:43
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
73%

Fordítva működnek ezek a dolgok.

Amikor Trabant volt meg ZSiguli akkor arra volt igény, most meg amilyet gyártanak azt veszik.

ma 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
92%
Van egy csomó előírás, aminek meg kell felelni: biztonsági, környezetvédelmi
ma 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
69%

Környezetvédelem...

A legutolsó szempont a tömeg érdeke.

ma 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
91%

Az olcsó, kis és már a középkategóriás modellek kifejlesztése olyan sok pénzbe kerül, hogy egyszerűen már nincs vagy alig van rajta haszon, ezért azok gyártását szépen meg is szüntették, pedig igény biztos lenne rá.

Hasonló a szitu az elektromos autózásban is. Megy a hatótáv meg lóerőhajszolás, de aki mondjuk helyben használja, gyereket oviba vinni, bevásárolni, munkába járni, annak elég lenne egy kisebb hatótávolságú autó, kisebb akkuval, mivel az akkumulátor a legdrágább dolog bennük, így lényegesen olcsóbban lehetne megvenni, és az átlag ember is meg tudná fizetni, de itt sem ebben az irányban mennek a gyártók, illetve nem kínálnak ilyen autót a palettájukon.

ma 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
20%

Mert a profit a lényeg.

Telefonból szerinted 2025-ben melyik eladhatóbb? Egy mai villámgyors csúcsmobil, 100-szoros zoommal, amival lassan tényleg olyan fotókat lősz mint egy profi géppel + gyakorlatilag egy számítógép a zsebedben, vagy egy teljesen basic Nokia 3210-es szintű monokróm tégla, amivel telefonálni tudsz és slussz?!

Ezt csak azért hoztam fel példának, mert pont most kell telefont cserélnem, mert a mostani állandóan random lefagy és újraindul. Pedig nem annyira ősrégi és nem is alapmodell volt annak idején.

+ amit írnak. Gondolod a környezetvédelmi szabályokat, DPF, SCR, EGR, CO2 grammok, stb. a lakosság írja elő?! Ennél összetettebb a dolog. Valamit tenni kell, mert lassan minden afrikai kecskepásztor kocsival akar járni. És nemsokára leszünk 10 milliárdan. A légkör meg véges. Nem tudunk másikat venni vagy csinálni. Továbbá mindenki szereti a kényelmet, ezért a plusz funkciókat az autóban. Ha csak az lenne az igény, hogy legyen benne valami hokedli meg négy keréken guruljon, akkor ma is lovaskocsival járnánk.

ma 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
23%
Mondjuk ha a környezetvédelem számítana, akkor SUV-okat nem gyártanának... az egyik legkörnyezetszennyezőbb autótípus.
ma 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
46%
6. Miért lenne az szennyezőbb, pont rá is vonatkozik a szabály.
ma 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
62%

A szabály a motorra vonatkozik, amit laboratóriumi körülmények között kell teljesítenie. Nincs is kasztniban, nincs menetszél, semmi. Van maga a motor, rászerelve a kipufogórendszer és magában járatják ideális hőmérsékleti körülmények mellett, a legminőségibb üzemanyaggal.


A SUV a nagy magassága miatt nagy légellenállással rendelkezik, ami által több üzemanyag kell, hogy ezt legyőzze, valamint a nagy méretük miatt nagyobb, szélesebb gumikat kell rájuk gyártani, ami szintén üzemanyagfogyasztást növel, stb-stb. Maga a nagyobb, szélesebb gumi gyártása is több környezetre káros anyagot bocsát kis. Szóval a SUV egy sima kombi vagy szedán típushoz képest jelentősen több környezetszennyezéssel jár.

ma 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
66%
Az a baj a környezetvédelemmel, hogy ez inkább csak európai maszlag. USA most lépett ki ebből a szövetségből, mert rájött, hogy ezzel kinyírja a saját autóiparát. Európa meg rohan ezzel a végzete felé. Inkább sebesség és teljesítménykorlátot kellett volna szabni a károsanyag kibocsájtás korlátozása végett, és akkor megmaradhatnának a kisebb, olcsóbb autók is.
ma 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
#9 egyetértek. Az a baj, hogy ma már egy kisautó is akkora teljesítménnyel rendelkezik, mint egy '80-as évekbeli GTI, amivel még nincs baj, de a nagyobbak meg az akkori Ferrariknál erősebb motorokkal. Bizonyos teljesítmény felett eleve szigorított jogosítványt kellene szerezni.
ma 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!