Nagy fordulaton elszáll a kocsi ereje majd újraindítással helyre jön. Mitől lehet?
#1 Nem, mert akkor alapjáraton van. A nyomócső gumiból van. A guminak megvan az a szokása, hogy nyúlik. Az idő megeszi a gumit, keletkezik rajta egy aprócska lyuk. Emelkedik a fordulatszám, nő a töltőnyomás, nyúlik a gumi, egyszercsak megnyílik a lyuk, elszökik a nyomás, az érzékelő jelez, a motor pedig vészüzemmódba rakja magát, ezért nem megy utána sehova. Leállítod, újraindítod, eltűnik a vészüzemmód, közben a gumi is visszatömörödött és így a lyuk ismét zárttá vált, szóval az autó megint működik rendesen. Egészen a következő intenzívebb gyorsulásig, amikor az egész megismétlődik.
Klasszikus hiba az összes TDCI-nél és az 1.9 TDI-nél. Nyilván másoknál is előfordul, de ezeknél kifejezetten gyakori.
#3: Vagy szimplán megdöglik a turbó és nem tölt eleget fordulaton, ezért csinálja.
Ki kell olvasni és szerelőnek megnézni
1.9TDI
AJM motor, 116 LE
DUK valto
kb. 200-nal forog 4000-et, 5-ben
Onnet hova akarnal meg gyorsulni?!
Azzal meg ne is foglalkozz, hogy 1950-es fordulaton van nyomatekmaxon!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!