Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Saját használatra, utcai...

Saját használatra, utcai használat, utcai autónál mit tartotok elfogadhatónak 0-100?

Figyelt kérdés
én 7-8másodperc, az alatt necces az előzés is szerintem.
2023. nov. 29. 15:03
1 2 3 4
 11/31 A kérdező kommentje:
látszik nullaszinten vezettek... a 0-100 azért fontos, hogy milyen gyorsan gyorsul, hisz a sok agytröszt a 90-es tempónál 60-70el megy, és akkor a 0-100as gyorsulár releváns..
2023. nov. 29. 16:51
 12/31 anonim ***** válasza:
86%

#11


Pont nem az.

2023. nov. 29. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/31 anonim ***** válasza:
52%
Te meg azt hiszed, hogy valami turbófeltöltős, vagy magasabb trimes autó kell ahhoz, hogy biztonságosan előzz.
2023. nov. 29. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/31 anonim ***** válasza:
36%

#9 Kevered az utcai szót a városival. Utak vannak városokon kívül is, tudtad?


#10 Ne zúgjál már áramember, nagyon menő vagy a 0-100-zal, de autópályán meg nem mersz menni 90-nél többet, mert nem jutsz el a következő töltőig. Kullogsz a kamionok között, mert 10 másodpercre felgyorsítasz 110-re, hogy megelőzd őket és ellőtted az akku kapacitás 70%-át. Mégis mit kezdesz a 0-100-zal? Hamarabb érsz a következő piros lámpához? Hát nagyon menő vagy hallod, de én már rég otthon leszek, míg te toporogsz a teszkó parkolóban, mert az összesen háromból mindegyik foglalt. :DDDDD


#11 Aha. És akkor ha 70-nel megy, akkor miért is fontos a 0-100-nak a 0-70 része?

2023. nov. 29. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/31 A kérdező kommentje:
Azért mert akkor képbe vagyok azzal,hogy milyen gyorsan tudom elérni a 100-at tehát biztonságosan megtudom előzni.
2023. nov. 29. 17:06
 16/31 anonim ***** válasza:
2023. nov. 29. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/31 A kérdező kommentje:
Jaja
2023. nov. 29. 17:16
 18/31 anonim ***** válasza:
100%

Fogd már fel, hogy más a kettő. Az, hogy az autód egy 0-100-as gyorsulásnál mondjuk 70-100 között mit tud, nem releváns előzés szempontjából mikor 70-ről lépsz 100-ra. Főleg egy turbós autónál. Mikor 0-100-at sprintelnek, 80 fölött már csökken a teljesítmény, de annyira kicsi az a maradék sebességkülönbség és idő, hogy egy utcai autó esetén a váltás ideje jobban lerontaná a sprint időt, mint a tiltás előtti teljesítmény csökkenés.

Abban a tartományban húz legjobban az autó, mikor a teljesítménygörbe kisimul. Egy országúti előzésnél egy átlagos utcai autó nem második hanem harmadik fokozatban fogja át legjobban ezt a fordulatszám tartományt.

2023. nov. 29. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/31 anonim ***** válasza:
2023. nov. 29. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/31 anonim ***** válasza:
82%
Minek válaszoltok neki? Vagy troll vagy sügér a gyerek...
2023. nov. 29. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!