Saját használatra, utcai használat, utcai autónál mit tartotok elfogadhatónak 0-100?
#9 Kevered az utcai szót a városival. Utak vannak városokon kívül is, tudtad?
#10 Ne zúgjál már áramember, nagyon menő vagy a 0-100-zal, de autópályán meg nem mersz menni 90-nél többet, mert nem jutsz el a következő töltőig. Kullogsz a kamionok között, mert 10 másodpercre felgyorsítasz 110-re, hogy megelőzd őket és ellőtted az akku kapacitás 70%-át. Mégis mit kezdesz a 0-100-zal? Hamarabb érsz a következő piros lámpához? Hát nagyon menő vagy hallod, de én már rég otthon leszek, míg te toporogsz a teszkó parkolóban, mert az összesen háromból mindegyik foglalt. :DDDDD
#11 Aha. És akkor ha 70-nel megy, akkor miért is fontos a 0-100-nak a 0-70 része?
Fogd már fel, hogy más a kettő. Az, hogy az autód egy 0-100-as gyorsulásnál mondjuk 70-100 között mit tud, nem releváns előzés szempontjából mikor 70-ről lépsz 100-ra. Főleg egy turbós autónál. Mikor 0-100-at sprintelnek, 80 fölött már csökken a teljesítmény, de annyira kicsi az a maradék sebességkülönbség és idő, hogy egy utcai autó esetén a váltás ideje jobban lerontaná a sprint időt, mint a tiltás előtti teljesítmény csökkenés.
Abban a tartományban húz legjobban az autó, mikor a teljesítménygörbe kisimul. Egy országúti előzésnél egy átlagos utcai autó nem második hanem harmadik fokozatban fogja át legjobban ezt a fordulatszám tartományt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!