Prémium autók közül a Volvót a legdrágább fenntartani?
Csak a nyers tények miatt:
S60 4634 mm
5 sorozat, sedan 4899mm
3 sorozat, sedan 4633mm
Csak egy gyors példa, tobbire google a barátod 😀☹️🤣
A Volvo nem premium auto. Sem a 40-es, sem a 60-as, sem a 70-es, sem a 80-as, sem a 90-es.
Meretben pedig ugy vannak hogy
S40 - 1-es BMW-vel es az A3 Audival hasonlo meret.
S60 a 3-mas BMW-vel, A4-el hasonlo meret, de mindkettonel kisebb a belter.
S80 az 5-os premiumokat kozeliti meretben, de nem a BMW-t nem eri el.
Az S90 ami akkora mint az 5-os BMW.
A Volvo tipikusan az az auto ami kivulrol baromi nagynak tunik, belulrol meg pottom.
A minoseg pedig teljesen mas. Nem eri el sem a 3-5 BMW sem az A5-A6 Audi szintjet. Mondom ezt ugy, hogy jovo evben cserelem az 5 hengeres S60-at egy S80 T6-ra vagy V8-ra. Paran itt el vannak tevedve.
Meg a #11-re reagalnek:
"mellette halál unalom és besavanyodás."
Detto ugyan ezt gondoltam roluk, regen napi szinten vezettem egy C30-at a 2 literes dizellel. Halal unalmas auto, plusz skandinav minimal dizajn. Par evvel kesobb mikorcautot kerestem teljesen latokoron kivul volt a marka, inkabb Honda Accordban meg Citroen C5-ben gondolkodtam, 2.5 illetve 3.0 benzinmotorral. Szembe jott egy S40 ami ugyan kicsi auto de annyira jo allapotban meg annyira jo aron volt, hogy elhoztam. 2.4 5 henger szivo, abszolut nem volt unalmas ezzel a motorral, kanyarban betonstabil, konnyu, teljesen mas volt mint a C30. Majd jott az 5 henger S60 ebben mar kevesbe minimal de meg nem tulzo a skandinav dizajn. Innen csak S80 johet szoba, pont azert mert a nagy sedanok kozott is megtartja a minimalosta, de mar boven nem puritan dizajnt. A vetelara olcsobb mint a nemeteke, szoval win-win. Valaszthatsz 4, 5, 6, 8 hengeres motorbol, van szivo is, turbos is (V8-bol csak szivo), semmi flikki flakki tulbuzgas, zsenialis autok.
Csak azert irtam le, mert az unalmasnak semmikepp sem mondhato Honda Accord es az unalmasnak szinten nem mondhato hidros, 3.0, automata Citroen gondolatatol es vadaszatabol jutottam el a puritan Volvokig. Nem kene mar Honda.
Esetleg nemet nagy autora valtanek rola, de az nem az en penztarcam.
Oszinten, van ertelme szembemenni hulyeseget szajkozva a gyarto kategorizalasaval meg sorba loni az "ervelesi" hibakat? Attol hogy D betuket irkalsz sem a mondandod nem nyomatekosodik, sem a lassan 100 eves autogyarto kategorizalasa nem fog megvaltozni. Azert mert te itt habzsolod a sajat hulyeseged, nem lesz a Volvo premium auto.
Az volt a Volvo szlogene egykoron, hogy nem premium minoseget hanem biztonsagos autot gyartanak. Nem sokat valtozott, talan az utobbi modellek a formatervezes okan premium latszatot keltenek. De ez majdnem minden felso-kozepkategorias autorol elmondhato. Attol meg nem premium.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!