Mennyire igaz az hogy Európában a legdrágább autót megvenni és fenntartani az Amerikához, Ausztráliához vagy Ázsiához viszonyítva?
Figyelt kérdés
Úgy értem azokon a helyeken jóval nagyobb méretű és hengerűrtartalmú autók vannak ilyen "átlagautók" nem csak a prémium kocsik.2018. aug. 12. 13:42
1/11 anonim válasza:
Amerikához képest drágább. A többi helyről nincs információm. Nézz meg egy pár adott autónál hogy Amerikában mennyiért lehet megvenni, meg hogy itthon mennyiért. Elég nagy különbség lesz, főleg az adó miatt. 1 liter sima benzin most Amerikában átlagosan $0.84, ez kb. 237 Forintot jelent. Egy nagyobb hengerűrtartalmú motor szinte biztos hogy többet eszik, ezt kompenzálja is a benzinár. De ott sem kötelező 5 literes V8-al járni, már bőven vannak 2 liter alatti négy hengeres kocsik is, azok meg kb. annyit esznek mint itthon.
2/11 anonim válasza:
Azsia igy tag fogalom de ami nem oroszorszag es volt szovjet tagallam ott mindenhol gyilkos adok vannak. Meg kina se igazan olcso, sot.
3/11 anonim válasza:
Amerikaban ujonnan sokszor olcsobb de hasznaltan szerintem dragabb es a regebbiek pedig eleg szar allapotban vannak. Magyarorszagon hamarabb talalsz 2000es evjaratu autot jo allapotban, keves km-el mint amerikaban.
Amerikaban a fenntartas dragabb mert magasak a biztositasi arak. En eleinte annyit fizettem 1 honapra mint Magyarorszagon egesz evben.
Ausztraliarol met azsiarol nem tudok semmit.
4/11 anonim válasza:
Ez a "Nyugatón a kerítés is kolbászból van." - témakőre. ;)
Amúgy ország, évjárat, fogyasztás, műszaki paraméterek és típus, ja és ehhez társuló költségek. Persze még előbbit is befolyásolja például szervízköltségben, hogy a tulajdonos mit tud, házilag szakszerűen megoldani.
5/11 A kérdező kommentje:
Leginkább szervizköltségekre gondolok meg adó/biztosítás.
2018. aug. 18. 17:54
6/11 anonim válasza:
Észak-Nyugat Európai országokban horror adók jellemzőek, autókra és nagyobb autókra végképp. Dánia a vezető ezzen a téren.
7/11 anonim válasza:
Azokat az amerikai átlagautókat nem cserélném el semmilyen jó európai autóra, hiába lehet akármekkora köbcentis. A nagy hengerűrtartalmon kivül semmit sem tudnak: szar technika, a motor is a méretéhez képest gyenge, elavul, anyaghasználat jellemzően tiszta műanyag.
8/11 A kérdező kommentje:
Azért ezt megcáfolnám legtöbb amerikai kocsiba szinte fotelok vannak ezzel szemben Európába gagyi fapados a legtöbb kocsi (ami nem prémium) főleg a régebbiek egy amerikai autóba alap a klíma az automata váltó itt ezekért ma is felárat kell fizetni és ha teljesítménybe nem is de kényelembe odavernek egy Európai átlagkocsinak meg persze nagy köbcenti tartósabb is.Amerikának Japán is jobb kocsikat csinál mint ide. Európa nagyon rossz irányba halad ami az autókat illeti kis köbcenti meg turbó.. úgy tudom egy ma gyártott autót már csak 8 évre terveznek utána meg ha valami kell bele drága lesz és nem éri meg javítani inkább vegyenek újat helyette...
2018. aug. 18. 21:08
9/11 anonim válasza:
Az tény,hogy az amerikai autógyártás a kő egyszerűségre épült régen.Ahogy fejlődött a technika a mai járgányokba és belepumpálták az elektronikát.Az Európai autókat meghatározzák az EURO károsanyag kibocsátási kvóták.Ezért is jellemzőbbek nállunk a kis köbcentis turbós motorok a szívók helyett.
10/11 anonim válasza:
Előző, meg Európa nagyon részében jelemző a sávos motor köbcentiméterre kívétel adó. Előbbi miatt is gyakori a 1998 cm3 például.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!