2/14 anonim válasza:
Kötelező tartozék a kézi (hivatalosan rögzítő) fék minden autóban, amit vezettem mercit mindbe jó volt. A Mercedes-ben mi a rendetlen?
3/14 anonim válasza:
#2 külön pedállal rögzít, kis karral old ki... nem simán racsnis kar mint szokott lenni
4/14 anonim válasza:
Jah, ez el is felejtettem🤣 karos is egyre kevesebben van, sok új autóban már csak egy gomb.
Azzal se volt semmi baj, letaposod azt le van szögelve a verda. 😉
5/14 anonim válasza:
#3 És az miért ne lenne rendes? Sok automata váltósban olyan van...
7/14 anonim válasza:
Van rendes kézifék. A régebbiekben bal lábbal pedállal húzod be s felette egy kart meghúzva oldod ki. Az újabbakban már elektromos van. Mindkettő megfelel(t) a szabványoknak tehát rendes kézifék van bennük. De helykínálatból kétségkívül jó megoldás ez.
9/14 A kérdező kommentje:
Nincs olyan kézifék, mint a többi autóban, hogy megfogod és behúzod, helyette a műszerfal alatt van egy pedál és egy gombbal kell kioldani..
Én miután kiszálltam az autóból, mindig visszanézek a kézifékre, hogy meggyőződjek róla, hogy rendesen rögzítettem. Ha benézek az ablakon, látom, hogy a kézifék be van húzva. De Mercinél ezt nem látom, ami zavar.
2023. okt. 31. 13:59
10/14 anonim válasza:
A pedálban pont az a jó, hogy rátaposol és biztos lehetsz benne, hogy be van húzva teljesen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!