Nagyon sokat állt egyhelyben az autó, a kézifék ( sajnos ) végig be volt rajta húzva. Most a bal hátsó kerék ( dobfékes ) egy centit nem akar elmozdulni. A kézifék karja szabadon mozgatható, kattan / visszamegy szépen rendesen. Tippek, javaslatok?
Körülbelül egy évet állt a kocsi. Először a motorindítás sem akart összejönni, aztán megtisztítottam az injektorokat, öntöttem bele 15 liter új benzint tisztító adalékkal és végül beindult. Egészséges hangja van, semmi gond nincs vele.
Mondom akkor már elviszem egy próbakörre ha ilyen szépen megy, előtte az első két tárcsát féktisztítóval és WD-40-el megszabadítottam a felületi rozsdától, majd ugyanezt akartam tenni a hátsó 2 dobfékkel is, mikor viszont felemeltem az autót és meg akartam forgatni az abroncsokat kézzel, nem mozdult egyik sem. A jobb hátsó egy kis dob kalapálás és féktisztító után megindult, a bal hátsó azonban minden próbálkozásom ellenére nem akar mozdulni. ( A dobot egyikről sem szedtem le még ). Visszaraktam a kerekeket, megpróbáltam megindulni, a bal hátsót kivéve az összes akart forogni szépen, de ő nem adta meg magát, mikor már-már haladtam is kicsit előre, csak vonszolta magát, magyarán csúszott, minden forgás nélkül.
Én mindenképpen a bowden-re gyanakszom. Ilyenkor ha leszedem a dobot ( már ha lejön normálisan ), akkor van valami "reset" funkció rajta, a kéziféket illetően? Lehet valahogy oldani? Vagy ilyenkor már csak a bowden elvágása a végső megoldás?
Fékről a felületi rozsda úgy jön le, ha fékezel vele. Olajozni nem szabad a féket, mert oda is bekúszik ahonnan leégetni se tudod.
De leginkább ezt az egészet ne erőltesd mert csak tönkrevágod az autódat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!